Prekė. Prekinis ženklas. Prekinio ženklo vertė. Prekės ženklo privalumai. Prekių klasifikavimas. Prekės gyvavimo ciklas. Prekių gamybos nutraukimas. Prekės įpakavimas. Rėmimas. Loginiai žingsniai bet kokia komunikacijai sukurti. Rėmimo tikslai. Pardavimų rėmimas. Rėmimo būdai. Reklama. Reklamos rūšys. Reklamos žinutė. Populiarinimas. Asmeniškas pardavimas. Paskirstymo politika įmonėse. Paskirstymo sistemos funkcionavimo formos. Kainodara. Pagrindinės marketingo kainos strategijos. Kainos nustatymo etapai. Kainos samprata. Rinkos poveikis kainai. Naudingumo vartotojui poreikis kainai. Konkurencijos poveikis kainai. Normatyvinių aktų poveikis kainai. Marketingo strategijos poveikis kainai. Rizikos laipsnio poveikis kainai. Kainos reguliavimo tikslai. Kainos nustatymas. Produktų kainų nustatymo metodai. Pirkėjų vertinimo metodas. Veiksniai turintys įtakos kainų nustatymui. Kainos koregavimo strategija.