Kas yra prekė? Veiksniai, skatinantys kurti naujus produktus. Naujos prekės kūrimo procesas. Naujų prekių idėjų šaltiniai. Kodėl žlunga nauji produktai. Rinkodaros kompleksas. Rinkodaros politikos instrumentai. Organizacijos vidinė aplinka. Organizacijos makroaplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Rinkodaros mikroaplinka. Organizacijos makroaplinka. Kontaktinės auditorijos. Rinkodaros strateginis planavimas. Rinkodaros tarnybos organizacinės formos. Strateginio planavimo esmė. Rinkodaros planas. Rinkodaros planavimas. Veiksniai, turintys įtakos rinkodaros strategijai. Rinka. Taktinis rinkodaros planavimas. Rinkodaros tarnybos organizacinės formos. Rinkos organizacijos privalumai ir trūkumai. Vartotojo elgsena ir ją lemiantys veiksniai. Vartotojo elgsenos samprata. Poreikių klasifikacija. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Pirkimo tipai.