Marketingas. Poreikiai. Marketingo sistemos veikloje remiamasi tam tikrais principais. Marketingo sistema. Verslo orientacijos samprata. Verslo orientacija. Gamybos orientacijos samprata. Gamybos orientacija. Prekės orientacija. Pardavimo orientacija. Marketingo orientacija. Socialinis-etninis marketingas. Verslo orientacijų ryšys ir skirtumai. Marketingo kompleksas. Marketingo aplinka. Makroaplinka. Ekonomine aplinka. Socialinė kultūrinė aplinka. Politinė teisinė aplinka. Mokslinė technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Marketingo informacija. Marketingo informacijos reikšmė versle. Marketingo tyrimų samprata. Marketingo tyrimų rūšys. Apklausa. Stebėjimas. Eksperimentas. Fokusuota grupė. Imties atranka. Imtis. Imties dydis. Tyrimo procesas. Rinka. Tikslinės rinkos parinkimas. Rinkos segmentavimas. Vartotojo elgsena. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Pirkimo procesas. Pirkimo proceso etapai. Prekių asortimento samprata. Struktūros analizė. Idėjų generavimas. Idėjų atrinkimas. Idėjų tikrinimas. Marketingo strategijos parengimas. Gamybos ir pardavimo galimybių analizė. Prekės sukūrimas. Bandomasis marketingas. Prekės įvedimas į rinką. Prekės identifikavimo samprata. Pakuotė. Kaina. Kainodaros tikslai. Paklausa. Pasiūla. Paklausos elastingumas. Kainos nustatymas orientuojantis į paklausą. Kainų nustatymas orientuojantis į konkurencijos lygį. Marketingo valdymas. Tarptautinio marketingo samprata. Tarptautinio marketingo tipai.