Šperos.lt > Rinkodara > Rinkos tyrimai

Rinkos tyrimai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Rinkos tyrimų turinys. Rinkos tyrimai kaip marketingo tyrimų sudedamoji dalis. Rinkos tyrimų kryptys. Rinkos tyrimų rūšys. Rinkos tyrimų klasifikavimas. Rinkos tyrimų metodologija. Rinkos tyrimų procesas. Pirminių duomenų rinkimo metodai. Rinkos tyrimų etapai. Apklausa. Stebėjimas. Eksperimentas. Rinkos subjektų analizė. Vartotojų tyrimas. Vartotojų paklausos motyvų tyrimas. Vartotojų reikalavimų prekei analizė. Informacinių technologijų ir interneto rinkos tyrimas. Tyrimo metodologija. Apklausos metodas. Atranka. Apklausos atlikimas. Kokybės kontrolė. Duomenų analizė. Statistinė duomenų paklaida. Kompiuterių rinka. Turimų kompiuterių kiekis. Kompiuterių kiekis pagal tipus. Kompiuterių įsigijimo metai. Kompiuterius pirkusios įmonės pagal įsigijimo metus. Kompiuterinės įrangos pasirinkimo kriterijai. Vieno įrangos gamintojo svarba. Vieno įrangos tiekėjo svarba. Interneto rinka. Galimybės bei ketinimai naudotis internetu. Internetinio ryšio tiekimas. Internete praleidžiamas laikas. Interneto naudojimo tikslai. Interneto svetainė. Mobilusis ryšys. Mobilaus ryšio vartotojų skaičius. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

26 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 565.4 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą