Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos organizavimas (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos organizavimas (2)

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Anotacija (anglų kalba). Įvadas. Reklamos istorija ir apibrėžimo formulavimas. Reklamos reikšmė. Pagrindiniai reklamos tikslai. Reklamos biudžetas. Reklamos procesas, jo ypatumai ir esmė. Reklamos priemonės. Reklamos rūšys, tipai, jų naudojimas. Spaudos reklama. Radijo reklama. Televizijos reklama. Kino reklama. Pašto reklama. Vitrinų reklama. Lauko (išorinė) reklama. Reklama ant transporto priemonių. Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas. Foto reklama. Šviesos reklama. Demonstracinė reklama. Reklaminiai suvenyrai. Elektroninės reklamos perspektyvos. Reklamos efektyvumo nustatymas. Reklamos analizė. Vartotojų nuomonė apie reklamą. Išvados ir siūlymai. Priedai (2).

Ištrauka

Temos aktualumas. Šiuolaikinių įmonių veikla neįsivaizduojama be reklamos. Firmų vadovai jau nesvarsto, ar jiems reikia reklamos. Jie kelia klausimus: kaip ir kokiomis priemonėmis reklamuotis? Ieško efektyviausių reklamos būdų ir formų. Kad įmonės reklaminė veikla būtų efektyvi, naudinga, vadovai, komercijos specialistai turi žinoti galimu reklamos tipus, formas, jų specifiką - tik tada bus įmanoma racionaliai parinkti reklamos priemones.
Ne vien firmų vadovai dažnai susiduria su reklama, nes mes visi žmonės- vartotojai gyvename apsupti reklamos. Važiuodami automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, eidami mieste aplink matome daug įvairiausių reklaminių iškabų, imdami laikraščius iš pašto dėžutės kartais randame reklaminį bukletėlį. Kiekvienas žmogus yra asmenybė ir kiekvienas savaip vertiną reklamą. Šiais laikais reklamos industrija labai sparčiais plečiasi ir atsiranda vis naujų reklamos priemonių. Todėl mano nuomone, ši tema viena iš aktualiausių dabartiniame mūsų gyvenime.
Darbo tikslas. Atskleisti reklamos atsiradimo aplinkybes ir priežastis, įvairių reklamos priemonių efektyvumą, susipažinti su reklamos priemonėmis ir jų ypatumais. Išanalizuoti vartotojų požiūrį į reklamą. Darbe norėjau ir pabandžiau išnagrinėti reklamos ypatumus, formas, tipus, galimybes.
Tyrimo objektas. Reklama, jos ypatumai istorija ir jos evoliucija. Reklamos efektyvumas ir poveikis visuomenei. Šiam darbui aš naudojau apklausos ir analizės metodus. Gautus statistinius dokumentus ir anketas, kurios pateiktos kaip priedas prie darbo. Teoriniai daliai parašyti naudojausi moksline literatūra.
Darbo rezultatai ir išvados. Atlikusi šį darbą, supratau, kad yra žmonių, kurie dar vis galvoja, kad reklama yra visuomenei nereikalinga. Bet tie patys, kurie mano, kad reklama nereikalinga, taip pat sutinka su tuo, kad reklama tikrai juos paveikia ir reklamuojama prekė yra labiau perkama. Daugeliui mano apklaustų žmonių veiksmingiausia reklama yra ta, kurią jie mato per televiziją. Apklausą aš atlikau naudodamasi priede pateikta anketa. Vis gi ir mano apklaustų žmonių dauguma ir aš manau, kad be reklamos firmos veikla yra neįmanoma. Reklama yra naudinga ir visuomenei, ji suteikia vartotojui teisę rinktis ir informuoja vartotoją apie nauja prekę ar paslaugą, ir gamintojui ar paslaugų tiekėjui, nes jis tik reklamos keliu gali informuoti plačią visuomenę apie jo gaminamą produkciją ar teikiamą paslaugą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-13
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis39.04 KB
AutoriusJolita
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasLekt. L.Juozaitienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos organizavimas (2) [speros.lt].DOC
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Lekt. L.Juozaitienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą