Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Pozicionavimas (2)
   
   
   
-2
naudingas 0 / nenaudingas -2

Pozicionavimas (2)

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Pozicionavimo samprata ir jo ypatumai. Pozicionavimo būdai ir jų samprata. Pasiūlos pozicionavimas. Pozicionavimas rinkoje. Demografinis segmentavimas. Geografinis segmentavimas. Psichografinis segmentavimas. Segmentavimas pagal vartotojo elgseną. Prekių pozicionavimas. Pozicionavimas pagal vertę. Brand. Pozicionavimas – tai informacijos perdavimo priemonė.

Ištrauka

Galima drąsiai teigti, kad šiandien sėkmingai veikia tik tos įmonės, kurios žino, kaip prisitaikyti prie nuolat kintančių rinkos sąlygų, sugeba pasirinkti tokią rinkos tendencijomis paremtą veiklos strategiją, kuri stengiasi, kad potencialūs vartotojai išskirtų jų prekes, vardus (turint gerą vardą, pozicionavimo darbas bus žymiai lengvesnis) iš konkurentų, kad vartotojų sąmonėje reklamuojamos prekės užimtų daugiau ar mažiau aiškią poziciją.
Pozicionavimas - tai naujas informacijos perdavimo metodas. Tai idėja, padedanti spręsti sudėtingą problemą, kaip būti išgirstam informacija perkrautoje visuomenėje, išsiskirti iš konkurentų. Ši idėja yra revoliucinė, nes ji apima visas keturias "P", visas įtakoja ir derina.
Pozicionavimas prasideda nuo produkto: nuo prekės, paslaugos, bendrovės ar net žmogaus. Kiekvienas geras politikas praktikuoja pozicionavimą, taip pat kaip ir CocaCola, Procter & Gamble, Johnson & Johnson, Kalnapilis, Omnitel ir pan.
Klaidinga nuomonė, kad pozicionavimas yra tai, ka darome produktui. Vardo, kainos ar pakuotės pakitimai, tai ne produkto pakeitimai, iš esmės, tai tik kosmetinės priemonės , kurių imamasi norint užtikrinti gerą poziciją potencialaus pirkėjo mintyse. Tai ir yra, produkto pozicionavimas potencialaus pirkėjo mintyse, tai, kokiais būdais veikiame potencialaus pirkėjo mintis.
Pozicionavimas gali įtakoti:
Produktą;
Produkto kainą;
Produkto pardavimo vietą;
Produkto reklamą.
Šiomis dienomis pozicionavimas ne tik gyvuoja ir klesti, bet taip pat yra ir galinga rinkos diferenciavimo priemonė. O susikurta poziciją pakeisti yra labai sunku. Todėl įmonės, prieš pradėdamos vykdyti reklaminę kampaniją, turi padaryti tyrimą (ištirti konkurentų pranašumus bei trūkumus, išskirti tikslinė auditoriją ir pan.) gerai apgalvoti, numatyti galimą rezultatą, nustatyti prognozę, ir tik tada imtis tam tikrų veiksmų.
Darbo tikslas – pozicionavimo ypatumų analizė.
Darbo uždaviniai:
Remiantis moksline literatūra išanalizuoti pozicionavimą, jo ypatumus;
Išskirti pagrindines pozicionavimo grupes ir jas apibūdinti.
Darbo atlikimo metodas – mokslinės literatūros šaltinių analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-23
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis28.22 KB
Autoriusvitalija
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pozicionavimas (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą