Šperos.lt > Rinkodara > Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas

Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Pozicionavimas. Pozicionavimas rinkoje. Prekių pozicionavimas. Pozicionavimas pagal vertę. Fokusavimas. Prekinio ženklo galia. Įvaizdis, kurį galima įkvėpti. Pozicionavimo strategijos. Perpozicionavimas. "Barclay" prekinio ženklo perpozicionavimas. Tyrimo duomenų apibendrinimas. Išvados. Summary.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

24 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 52.08 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą