Šperos.lt > Rinkodara > Prekės ženklas

Prekės ženklas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Prekiniai ženklai. Prekės ženklo sąvoka, vertė, strategijos. Prekės ženklo sąvoka. Prekės ženklo vertė. Prekių identifikavimo strategijos. Pozicionavimas. Pozicionavimo samprata. Al Ries ir Jack Trout 22 marketingo dėsniai. Pozicionavimo būdai ir priemonės. Stipraus prekės ženklo kūrimo teorija. David A. Aaker stipraus prekės ženklo kūrimo teorija. Praktikai apie teoriją. Mažmenininko prekinių ženklų galimybės ir grėsmes.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 23.2 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą