"Ramona" — V. Šilerio individuali įmonė. Santrauka. Summary. Įvadas. Situacijos analizė. Įmonės charakteristika. Įmonės valdymo ir organizacinės struktūros. Veiklos planavimas ir organizavimas. Marketingo analizė. Gaminių ir paslaugų asortimentas. Prekių paskirstymo kanalai. Įmonės pardavimų struktūra ir vartotojai. Konkurencija, konkurentai. Tiekėjai, tiekimo apimtys, atsiskaitymo sąlygos. Rėmimas. Finansiniai įmonės rodikliai. Tyrimo metodika. Strateginis įmonės planavimas. Marketingo strategijų rūšys. Tikslinės rinkos parinkimo strategija. Pozicionavimo būdo strategijos. Atskirų marketingo elementų funkcinės strategijos. Konkuravimo būdo strategijos. Naujo produkto kūrimo strategijos. Tyrimai ir jų rezultatai. Įmonės "Ramona" marketingo strategijos parengimas. Sugebėjimų, pavojų ir galimybių nustatymas. Tikslinės rinkos parinkimas. Strateginių tikslų nustatymas. Strategijų tikslams pasiekti parinkimas. Marketingo biudžeto parengimas. Išvados. Priedai (4).