Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo strategija (2)

Marketingo strategija (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Temos aktualumas ir naujumas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Marketingo strategijų klasifikavimas. Marketingo tikslai. Vietinės rinkos strategija. Regioninės rinkos strategijos. Šalies rinkos strategija. Tarptautinės rinkos strategija. Pasaulinės rinkos strategija. Didelio aktyvumo strategija. Vidutinio aktyvumo strategija. Mažo aktyvumo strategija. Marketingo strategijos formavimo procesas. Marketingo strategijų pritaikymas įmonėje. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

25 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 1.12 MB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą