Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo strategijos (2)

Marketingo strategijos (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Įmonės marketingo orientacija. Marketingo komplekso strategijos. Kainų strategijos. Paskirstymo strategijos. Rėmimo strategijos. Prekės gyvavimo ciklo stadijose naudojamos marketingo strategijos. Marketingo strategija įvedimo stadijoje. Marketingo strategijos augimo stadijoje. Marketingo strategijos brandos stadijoje. Marketingo strategijos smukimo stadijoje. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

17 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Marijampolės kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 81.41 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą