Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo plano parengimas: AB "Klaipėdos kartonas" litlaineris

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

AB "Klaipėdos kartonas" litlainerio marketingo plano parengimas. Rėmimo strategijos. AB "Klaipėdos kartonas" ir jos prekių esamos situacijos analizė. Produkcijos charakteristika. Kainos. Paskirstymo kanalai. Rėmimo veiksmai. Marketingo aplinkos analizė. Mikro aplinkos analizė. Makro aplinkos analizė. Marketingo tikslų nustatymas. Tikslinių rinkos segmentų parinkimas bei jų aprėpimo strategijos. Marketingo komplekso elementų apibūdinimas. Prekės charakteristika. Numatomos kainos. Paskirstymo kanalo parinkimas. Rėmimo veiksmai. Marketingo veiksmų planas. Išvados ir rekomendacijos.

Ištrauka

Potencialus vartotojas gali nutarti pirkti prekę tik tada, jeigu jis turi apie ją pakankamai žinių. Vartotojui būtina pranešti apie parduodamą prekę, jos kainą, pateikimo vietą ir laiką, paskatinti prekę pirkti. Taip perduodama informacija taikant ketvirtąjį marketingo komplekso elementą – rėmimą.
Rėmimas – tai į vartotoją orientuoti informavimo ir įtikinėjimo veiksmai, turintys įtakos pirkimo sprendimams .
Rėmimu užmezgamas ryšys tarp firmos (informacijos siuntėjo) ir vartotojų (informacijos priėmėjų). Šio ryšio tikslas – pasiekti, kad vartotojai reaguotų į pateikiamą informaciją. Būdingiausia reakcijos forma – firmos prekių pirkimas. Siekiant pageidaujamos reakcijos, didelę reikšmę turi ne tik perduodamos informacijos turinys, bet ir jos perdavimo būdas bei pateikimo forma, laikas. Skiriamos keturios rėmimo veiksmų grupės:
1. Pardavimų rėmimas.
2. Reklama.
3. Populiarinimas.
4. Asmeniškas pardavimas.
Šių grupių veiksmai yra tarpusavyje glaudžiai susiję, todėl jų visuma kartais vadinama rėmimo kompleksu, o kiekviena atskira grupė – to komplekso elementu. Rėmimo efektyvumas priklauso tiek nuo atskirų elementų, tiek nuo tinkamo jų suderinamumo.
Rėmimo komplekso struktūra ir kiekvieno elemento reikšmingumas priklauso nuo keleto sąlygų. Pirmiausia tenka atsižvelgti į rinkos pobūdį. Kai rinkos taikinys apima nedaug pirkėjų, labai efektyvus asmeniškas pardavimas. Jeigu potencialių pirkėjų yra daug, jie plačiai pasklidę, - daugiau dėmesio skiriama reklamai.
Kita sąlyga – pačios prekės pobūdis. Remiant asmeninio vartojimo prekes, dažniausiai tuo pačiu metu naudojami visi keturi elementai, tačiau svarbiausiais laikomi reklama ir pardavimų rėmimas.
Trečia sąlyga – prekės pasiekta gyvenimo ciklo stadija. Įvedimo stadijoje reikšmingiausi rėmimo elementai yra reklama, populiarinimas ir asmeniškas pardavimas. Augimo stadijoje labai svarbu tampa pardavimų rėmimas. Pardavimų rėmimas ir primenanti reklama svarbiausi ir brandos stadijoje. Tuo tarpu smukimo stadijoje pardavimų rėmimas praktiškai nebetaikomas.
Ketvirtoji sąlyga – prekės kaina. Remiant pigias prekes didesnę reikšmę turi reklama, brangias – asmeniškas pardavimas.
Penkta sąlyga – rėmimui skiriamų lėšų apimtis. Kai ji nedidelė, panaudoti brangius rėmimo veiksmus. Pavyzdžiui, nėra galimybės pasitelkti reklamai televiziją, radiją ar ypač populiarius leidinius, nes tokia rekalam labai brangi.
Bendriausias rėmimo tikslas – nustatyti tarp firmos ir vartotojų tokį ryšį, kuris leistų pasiekti firmos marketingo tikslus . Galima išskirti ir smulkesnius rėmimo tikslus. Pirmas tarp jų – informavimas. Potencialiam vartotojui suteikiama informacija apie prekės ar paslaugos egzistavimą, jos savybes ar įsigijimo galimybes. Kitas rėmimo tikslas – poreikio stimuliavimas. Rėmimas padeda konkretizuoti, padidinti ar net sukurti poreikį konkrečiai prekių rūšiai. Trečias tikslas – parduodamos prekės ar paslaugos išskyrimas iš panašių alternatyvų visumos. Ketvirtas tikslas – vartotojų nuomonės apie prekės vertę formavimas. Rėmimas gali padidinti prekės prestižą vartotojo akyse, pakeisti jo nuomonę apie prekės kokybę, savybes ar vartojimo galimybes. Tai leidžia padidinti prekės kainą arba ta pačia kaina parduoti daugiau prekių. Dar vienu rėmimo tikslu gali būti pardavimų stabilizavimas. Jis ypač svarbus sezoniškai vartojamų prekių gamintojams, tačiau gali būti keliamas bet kurių prekių, kurių paklausa svyruoja, gamintojų. Atskirais atvejais rėmimu galima siekti ir kitokių tikslų. Jie lemia ir rėmimo funkcijas, iš kurių svarbiausiomis laikomos informavimas, įtikinėjimas, skatinimas ir priminimas.
Visi rėmimo veiksmai turi keletą savybių, kurios daugeliui firmų sudaro sunkumų. Visų pirma jie atrodo gana rizikingi, nes tenka skirti namažai lėšų, tiksliai nežinant, kaip jos atsipirks. Būsimą investicijos atsipirkimą šiuo atveju numatyti sunkiau negu, pavyzdžiui, skiriant lęšų gamybai ar kuriai kitai labiau "apčiuopiamai" sričiai. Be to, mažos investicijos į rekalmą ar kitus siūlymo būdus dažnai pasirodo apskritai beprasmės, nes žmonės tų menkų pastangų net nepastebi. Skiriant lėšas, būtinai reikia peržengti tam tikrą kritinę ribą, nuo kurios siūlymas tik apdeda duoti apčiuopiamos naudos. Daugelis firmų to padaryti nepajėgia ar paprasčiausiai nežino.
Antra, siūlymo srityje kaip niekur kitur būtinas išradingumas ir originalumas, nes čia visų pirma reikai išsiskirti iš konkurentų. Tačiau ryžtis skirti nemažai lėšų tam, "ko dar niekas nedarė", psichologiškai yra gana sunku. Konkurentų jau išbandyti veiksmai gal atrodo ir mažiau rizikingi, tačiau jie jau nenauji. Pasirinkus jų kartojimo kelią, beveik dingsta galimybė išsiskirti, o drauge ir staigiai "šoktelėti" į priekį. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-08
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai4 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis33.94 KB
AutoriusIna
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo plano parengimas AB Klaipedos kartonas litlaineris [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 19 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą