Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Duonos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Duonos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Aprašomoji dalis. Duonos ir jos gaminių rinkos apžvalga ir vartojimo tendencijos Lietuvoje. Duonos ir jos gaminių vartotojų sprendimų tipai. Vartotojų sprendimų priėmimo procesas ir jį įtakojantys veiksniai. Aiškinamoji dalis. Tyrimo metodikos pagrindimas. Apklausa. Anketa ir jos rezultatai. Prognostinė dalis. Išplėstinis vartotojų sprendimų priėmimo proceso modelis. Išvados ir rekomendacijos. Priedas (1).

Ištrauka

Daugelio šalių mityboje duona yra vienas iš svarbiausių ir plačiausiai vartojamų maisto produktų. Duoną valgo praktiškai visi gyventojai. Suaugęs žmogus per dieną suvalgo vidutiniškai 300-400 gramų duonos, o kartais, fiziškai padirbėjęs, ir 600-700 gramų. Duonoje yra nuo 40 iki 50 proc. angliavandenių, tai pat baltymų ir nedaug riebalų. Ji tiekia apie 600-900 kcal energijos per parą. Todėl nuo 1/4 iki 1/3 visos gyvybiškai reikalingos energijos žmogus gauna su duona ir jos gaminiais. (2)
Duoną mes valgome ne tokią, kokią valgė mūsų protėviai. Šiandien duonos pasirinkimas itin platus, ji kepama įvairiausių rūšių – tiek iš vienos rūšies miltų, tiek iš jų mišinių. Galime mėgautis keturių, penkių, netgi šešių rūšių grūdų duona. Kepama duona su grūdais, su sėlenomis, labai rupių miltų duona, duona su džiovintais vaisiais, duona su saulėgrąžomis, su moliūgų sėklomis, su sezamo sėklomis, su jūros kopūstais, o taip pat kviečių ar kitokių javų grūdų sėlenomis. Visa tai ne tik suteikia duonai malonų skonį bei aromatą, bet labai padidina duonos maistinę ir biologinę vertę.(2)
Darbo tikslas
Išstudijavus duonos gaminių vartojimo ypatumus ir atlikus teorinį vartotojų sprendimo priėmimo proceso interpretavimą, sudaryti išplėstinį duonos gaminių vartotojų sprendimų priėmimo proceso modelį ir pateikti pasiūlymų gamintojų ir pardavėjų marketingo veiklai.
Darbo uždaviniai
1. Pateikti duonos ir jos gaminių rinkos apžvalgą, atskleisti pagrindines duonos vartojimo tendencijas;
2. Remiantis teorine interpretacija, apibūdinti duonos ir jos produktų vartotojų sprendimų priėmimo tipus, aprašyti sprendimų priėmimo procesą bei jo turinį sąlygojančius veiksnius;
3. Atlikti empirinį duonos vartotojų sprendimų priėmimo proceso tyrimą, pagrįsti tyrimo metodiką ir remiantis jo rezultatais išaiškinti priežastinius-pasekminius ryšius tarp duonos vartotojų sprendimų priėmimo proceso kintamųjų;
4. Sudaryti išplėstinį duonos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modelį
5. Numatyti labiausiai tikėtinas vartotojų reakcijas, apibrėžti jų charakteristikas;
6. Pateikti siūlymus duonos gamintojų bei pardavėjų marketingo veiklai.
Darbo tyrimo objektas
Duonos gaminių vartotojų elgsena
Tyrimo metodai
Kiekybinis pirminių duomenų rinkimo metodas (apklausa) ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-23
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai10
Dydis120.25 KB
AutoriusRasa
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas5
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Duonos vartotoju sprendimu priemimo proceso modeliavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 19 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 5 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą