Santrauka. Įvadas. Vartotojų elgsenos teorijos. Vartotojų elgsena. Vartotojų elgseną sąlygojantys veiksniai. Išoriniai vartotojo elgseną įtakojantys veiksniai. Vidiniai vartotojo elgseną įtakojantys veiksniai. Vartotojų prekių pirkimo procesas. Makroekonominiai vartotojų elgsenos tyrimo aspektai. Naudingumo teorija. Elastingumo teorija. Paklausos elastingumą kainai lemiantys veiksniai. Vartotojų elgsenos tyrimas parduotuvėje "Eurokos". "Eurokos" parduotuvės veiklos analizė. Vartotojų elgsenos tyrimo kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" metodologija. Kosmetikos parduotuvės "Eurokos" vartotojų elgesio įvertinimas. Vartotojų demografinių savybių ir jų įtakos pirkimo intensyvumui įvertinimas. Vartotojų lojalumo įvertinimas. Vartotojų lankymosi kosmetikos parduotuvėje "Eurokos" tikslas. Informacijos pasiekimas komunikaciniais kanalais bei rėmimo priemonėmis vertinimas. Kosmetikos parduotuvės "Eurokos" vartotojų elgseną sąlygojantys išoriniai veiksniai. Kultūrinės aplinkos poveikio nustatymas. Ekonominės aplinkos poveikio nustatymas. Kosmetikos parduotuvės "Eurokos" vartotojų elgseną sąlygojantys vidiniai veiksniai. Vartotojo kontaktavimo su prekybiniu personalu įvertinimas. Vartotojų motyvacijos ir prioritetai. Išvados.