Šperos.lt > Rinkodara > Vartotojų elgsenos tyrimas: kavinė "Čili pica"

Vartotojų elgsenos tyrimas: kavinė "Čili pica"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Tyrimo tikslas: išsiaiškinti "Čili pica" vartotojų elgseną. Vartotojo elgsena. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Pirkėjo sprendimo pirkti elgsenos tipai. Komunikacija paslaugų marketinge. Pardavimo skatinimas. Paslaugų kokybė. Įmonės identitetas, įvaizdis ir prekinis ženklas. Tiriamoji dalis. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

14 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 49.46 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą