Šperos.lt > Rinkodara > Vartotojo elgseną įtakojantys veiksniai

Vartotojo elgseną įtakojantys veiksniai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Pirkėjo elgsena. Pirkėjo elgsenos modeliai. Pirkėjo savybės, turinčios įtakos jo elgsenai. Poreikio atsiradimas. Išoriniai veiksniai. Kultūriniai veiksniai. Subkultūra. Socialinė klasė. Socialiniai veiksniai. Grupės. Šeima. Vartotojų vaidmenys perkant. Vaidmenys ir visuomeninis statusas. Asmeniniai veiksniai. Amžius ir gyvenimo ciklo etapas. Profesija. Ekonominė padėtis. Gyvenimo būdas. Asmenybė ir savimonė. Psichologiniai veiksniai. Motyvacija. Suvokimas. Patirtis. Nuostatos ir nuomonės. Etapai - nuo sprendimo priėmimo iki prekės įsigijimo. Sprendimo pirkti priėmimo procesas. Produkto savybių įtaka apsisprendimo greičiui. Sprendimas pirkti. Pirkėjo sprendimo pirkti naujus produktus priėmimas. Vartotojo elgsena įsigijus prekę. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

28 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 48.13 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą