Įvadas. Vartotojų jautrumo tyrimo metodika. Vartotojų jautrumo samprata. Vartotojų jautrumą lemiantys veiksniai. Išoriniai veiksniai, įtakojantys vartotojų elgseną. Vidiniai veiksniai, įtakojantys vartotojų elgseną. Vartotojų jautrumo analizės metodai ir jų rodikliai. Segmentavimo taikymas vartotojų elgsenos tyrimuose. Vartotojų jautrumas kainai. Mėsos perdirbimo įmonės "X" ūkinės komercinės veiklos analizė. Vartotojų jautrumo atskiriems rinkodaros elementams tyrimas. Organizacinė struktūra. Vartotojai. Produkcija. Kainų politika. Paskirstymas. Rėmimas. Mėsos perdirbimo įmonės "X" ūkinės komercinės veiklos rezultatų vertinimas. Pagrindinių mėsos rūšių suvartojimas Lietuvoje. Gaminamos produkcijos realizavimas. Mėsos perdirbimo įmonės "X" stipriosios ir silpnosios pusės. Išvados.