Šperos.lt > Rinkodara > Vartotojų jautrumas

Vartotojų jautrumas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Vartotojų elgsenos koncepcija marketinge. Vartotojų sprendimai ir juos įtakojantys veiksniai. Išoriniai veiksniai, įtakojantys vartotojų elgseną. Vidiniai veiksniai, įtakojantys vartotojų elgseną. Vartotojų prekių pirkimo sprendimų priėmimo procesas. Poreikio suvokimas. Informacijos paieška. Alternatyvų vertinimas. Sprendimas pirkti. Vartotojo elgsena po pirkimo. Vartotojų gamybinės paskirties prekių pirkimo procesas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

23 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 44.18 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą