Įvadas. Reklaminės veiklos reglamentavimo problemos. Reklamos sąvoka, terminologija. Reklaminės veiklos reglamentavimo patirtis Europoje ir kitose šalyse. Reklaminės veiklos reglamentavimas Lietuvoje. Reklamos svarba viešbučių rinkoje. Sprendimo pirkti paslaugą priėmimo procesas. Vartotojų elgsenos modelis. Populiariausios reklamos rūšys viešbučių versle. Reklama televizijoje. Reklama spaudoje. Demonstracinė reklama. Kitos reklamos rūšys. Reklamos įtakos vartotojų elgsenai tyrimas Klaipėdos miesto viešbučių rinkoje. Klaipėdos miesto viešbučių reklaminės veiklos tyrimas. Dažniausiai Klaipėdos miesto viešbučių rinkoje naudojamos reklamos priemonės. Klaipėdos miesto viešbučių reklaminės kampanijos biudžeto formavimas. Klaipėdos miesto viešbučių apyvartos priklausomybė nuo investicijų į reklamą. Klaipėdos miesto viešbučių paslaugų vartotojų elgsenos modelis. Vartotojų segmentavimas. Klaipėdos miesto viešbučių vartotojų elgsenos modeliavimas. Išvados. Priedai (4).