Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo tyrimų projektas: UAB "Medeina"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Įmonės marketingo tyrimų projektas: UAB "Medeina"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Prekės aprašymas. Paklausa. Rinka. Vartotojai. Rėmimas. Pateikimo kanalai. Konkurentai. Pavojai ir galimybės. Įmonės funkcinė struktūra. Kainos ir pelnas. Gamybinė programa. Gamybos apimtis. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Formuojantis Lietuvos rinkos ekonomikai, daugėja žmonių, susijusių su komercine veikla. Gausėja smulkių, privačių prekes kuriančių ir paslaugas teikiančių įmonių. Gausioje prekių ir paslaugų rinkoje parduoti savo prekę darosi vis sudėtingiau. Sugebėjimas suprasti ir pakeisti kliento norus, įsiūlyti savo produktą, mokėjimas dirbti rinkai, tampa neatskiriama sėkmingos veiklos sąlyga.
Kuriant naują verslo įmonę labai svarbus sugebėjimas aiškiai apibrėžti savo įmonės perspektyvą. Praktika rodo, jog nesikeičiantis verslas yra pasmerktas žlugti. Todėl svarbu nuolat domėtis, kokios naujos galimybės verslui atsivėrė ar atsivers dėl pasaulyje, šalyje bei įmonėje vykstančių pokyčių.
Mes nutarėme gaminti medienos gaminius, skirtus namų ir butų apdailai, nes daugelis gyventojų nori turėti tvarkingus ir kokybiškai suremontuotus butus. Prekes gaminti nuspręsta ištyrus rinką, nustačius potencialią rinką, paskaičiavus prognozuojamą savikainą ir prognozuojamą pelną, įvertinus galimus rizikos faktorius.

Mūsų firma gamins medienos gaminius, skirtus eksterjero apdailai. Vėliau, kai mūsų darbuotojai sumontuos ir paleis eksploatacijai medienos impregnavimo liniją, gaminsime pilnai paruoštus prekybiniam tinklui impregnuotus medienos gaminius. Ši technologija leidžia eksploatuoti medienos gaminius, eksterjero tvarkymo detales (tvoras, balkius, šaligatvio plyteles, dėžes kompostui ir kt.), įkastus į žemę iki 20 metų nepakitus fizinėms ir estetinėms savybėms. Ore tokiu būdu impregnuoti gaminiai išsilaiko iki 60 metų, nepūdami, nepuolami vabzdžių bei kitų medienos savybes keičiančių faktorių.
Mūsų firmoje bus naudojama vokiečių technologija DIN 68800 ir vokiečių gamybos impregnantas Volmani Cx – 10. Tai ekologiškai švari technologija, leidžianti naujai pažvelgti į medienos dirbinius kaip į ilgaamžius ir ekonomiškus.
Visiems savo gaminiams taikysime rėmimo programą – invalidams bus taikomos nuolaidos. Taip pat nuolaidos bus taikomos ir pensininkams, taip pat taikysime nuolaidas prieš šventes, prekiausime išsimokėtinai. Garantuojame šias prekių savybes:
Kokybė
Patvarumas
Ilgaamžiškumas
Estetinis vaizdas
Garantinis laikotarpis
Mes manome, kad klientai tikrai atkreips dėmesį į šias savybes, nes tokiomis savybėmis nepasižymi konkurentų prekės, o ir jų prekių spektras žymiai siauresnis.
Gamindami prekes, taikysime optimaliausią kainodaros strategiją – kad kainos nebūtų daug žemesnės nei konkurentų, nes klientai supranta, kad kas yra pigu negali būti labai aukštos kokybės, ir kad kainos nebūtų labai aukštos, lyginant su rinkos kainomis. Taigi, mūsų kaina bus optimali. Tai yra tokia, už kurią daugiausia klientų norėtų įsigyti mūsų prekių. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-28
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis271.34 KB
AutoriusEgidijus
Viso autoriaus darbų16 darbų
Metai2001 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDoc. dr. G. P. Vaičiūnas
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones marketingo tyrimu projektas UAB Medeina [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Doc. dr. G. P. Vaičiūnas
  • 2001 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą