Įvadas. Rinkodaros komplekso programos elementai. Rinkodaros orientacija (koncepcija). Kokie mikroaplinkos elementai įtakoje įmonę? Kokie makroaplinkos elementai įtakoje įmonės veiklą? UAB "Raleksa" konkurentai. Įmonių išdėstymas geografinių principu. Konkurentų gaminamos produkcijos gaminamų prekių patekimo metodai ir pateikimo strategija. Konkurentų taikoma prekių rėmimo politika. Įmonių konkurenčių užimamos rinkos dalys. Rinkos segmentavimas. Kokie vartotojo elgesio (išorės ir vidaus)faktoriai turės įtakos mūsų įmonės prekių pirkimui? Z prekės apibūdinimas. Prekių asortimentas. Prekės identifikavimo strategija. Prekės įpakavimas. Prekės gamybos nutraukimo priežastys. Kainos nustatymo strategija. Prekės pateikimo strategija. Rėmimo strategija. Įmonės SSGG analizė. Išvados.