Įvadas. 1 praktinis darbas. Nurodyti rinkodaros komplekso elementus. Nurodyti kokią ir kodėl naudosite koncepciją. 2-1 praktinis darbas. Nurodyti įmonės mikroaplinkos elementus. 2-2 praktinis darbas. Makroaplinka. 3 praktinis darbas. Anketa. Grafikai pagal amžių. Grafikų analizė pagal amžių. Grafikai pagal pajamas. Grafikų analizė pagal pajamas. 4 praktinis darbas. Susegmentuoti rinką ir nustatyti tikslinę rinką (3-4 požymiai). 5 praktinis darbas. Kokie ir kaip vartotojo elgesio faktoriai turės įtakos prekių pirkimui? 6 praktinis darbas. Nurodyti prekės strategiją. 7 praktinis darbas. Nurodyti kainos politiką. 8 praktinis darbas. Prekės pateikimo politika. 9 praktinis darbas. Nurodyti prekės rėmimo politiką. 10 praktinis darbas. Konkurentų analizė. Išvados. Priedai (6).