Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės prekinio ženklo vystymo strategija: AB "Alita"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės prekinio ženklo vystymo strategija: AB "Alita"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051
Aprašymas

Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Darbo metodai ir priemonės. Darbo rezultatai ir jų aptarimas. Prekinis ženklas versle: teoriniai aspektai. Prekinio ženklo atsiradimo istorija. Prekinio ženklo reikšmė. Prekinio ženklo registravimo subtilumai. Prekinių ženklų meninis konstravimas (dizainas). Prekinių ženklų raida Lietuvos organizacijose: reali padėtis. Prekės ženklo vystymosi ypatumai šalyje: praeitis ir dabartis. Valstybinio patentų biuro veikla. AB "Alita" prekinio ženklo vystymo strategija. Įmonės charakteristika. Įmonės prekės ženklo koncepcija. Įmonės prekinio ženklo vystymas: realijos ir pasiūlymai. Išvados ir pasiūlymai. Anotacija. Anotation.

Ištrauka

Prekės ženklas – tai verslininko kūrybos, fantazijos ar išmonės rezultatas, išskiriantis jo prekę iš kitų gaminių. Jis identifikuoja ir leidžia vartotojui atskirti konkretaus gamintojo prekes.
Prekės ženklo įtaka versle yra nemaža, nes kartais tik dėl prasto skonio prekės ženklo verslo sėkmė gali būtų sužlugdyta, arba atvirkščiai – geras, puikiai įstringantis vartotojų sąmonėje firmos ženklas gali žymiai padidinti jos gaunamas pajamas.
Prekės ženklas turi gilias amžių tradicijas, tačiau ir šiuo metu pasižymi tam tikrais subtilumais, kurie svarbūs žinoti įmonei, kuriančiai savą prekinį ženklą. Štai tuo ir paaiškinamas šios nagrinėjamos temos aktualumas.
Šio darbo tikslas – išnagrinėti įmonės "Alita" prekės ženklo vystymo strategiją. Kad tikslas būtų įvykdytas, būtina įvykdyti sekančius uždavinius:
1. Išnagrinėti temą teoriniu pagrindu:
1.1. Pateikti prekės ženklo atsiradimo istoriją;
1.2. Parodyti prekės ženklo reikšmę įmonės veiklai;
1.3. Aptarti prekės ženklo registravimo ypatumus;
1.4. Nurodyti prekės ženklo meninio konstravimo problemas;
2. Perteikti prekės ženklo raidą Lietuvos atžvilgiu;
3. Išnagrinėti konkrečios įmonės prekės ženklo vystymo strategiją:
3.1. Pateikti tos įmonės išsamią charakteristiką;
3.2. Išnagrinėti prekės ženklo vystymo tradicijas nagrinėjamoje įmonėje.
Taigi darbas susideda iš trijų stambių dalių:
• Teorijos pateikimo,
• Realios padėties analizės šalyje;
• Konkrečios įmonės nagrinėjimo.
Šios dalys tampriai susietos tarpusavyje, nes be vienos kurios nenagrinėjimo, būtų sunku visapusiškai išanalizuoti temą. Tam, kad ištirti konkrečios įmonės prekės ženklo sudarymo tradicijas, būtina žinoti prekės ženklo teorinę sampratą, žinoti, kaip jo sudarymo tradicijos pasireiškia mūsų valstybėje, ir tik paskui pereiti prie nagrinėjamos įmonės, kuri šiuo atveju yra AB "Alita".
Darbe buvo panaudota gausi teorinė-bendramokslinė medžiaga iš literatūros bei Interneto šaltinių bei tyrimo metu (stebėjimo būdu) surinkta informacija analizuojamoje įmonėje.

Apie prekės ženklus, jų raidą ir konstravimo problemas rašo daugelis autorių. Yra daugybė išleistų knygų ir straipsnių šia tema. Bene išsamiausiai apie prekės ženklų konstravimą rašo H. Grigaitienė straipsnyje "Ne tik būti, bet ir atrodyti" (Vadovo pasaulis Nr. 9, 1999). Knygose paprastai šia temai yra skiriami tik atskiri skyriai, kuriuose aptariami teoriniai temos klausimai, tuo tarpu straipsniuose labiau aptariamos dabartinės prekės ženklo vystymo realijos. Netgi Internete yra pateikiama nemažai straipsnių apie prekės ženklus. Čia labiausiai dėmesio vertas yra Vytauto Zuzevičiaus straipsnis Internete "Prekinio ženklo galia" (jį galima rasti adresu: http://verslas.banga.lt/lt/patark.full/3c51ae1f7f37e). Apie prekės ženklo realijas Lietuvoje, ir jo raidos etapus, lyginant su užsieniu, išsamiausiai rašoma A. Lisauskienės straipsnyje "Prekės ženklo raida ir jo reikšmė Lietuvos organizacijų veikloje" (Organizacijų vadyba: Sisteminiai tyrimai Nr. 8, Kaunas, 1998).
Šiame diplominiame darbe naudotasi įvairiais informaciniais šaltinais: teik užsienio autorių, tiek Lietuvos autorių knygomis bei straipsniais, be to, šaltiniais iš Interneto. Darbe pateikiama informacija iš tokių literatūros šaltinių užsienio kalbomis kaip Anglija, JAV ir Vokietija. Iš viso pateikiama per 15 įvairiausių informacijos šaltinių, o tai rodo, kad darbas išnagrinėtas išsamiai ir konstruktyviai.

Darbe panaudoti tokie darbo metodai ir priemonės kaip įvairių informacijos šaltinių palyginimas ir konstruktyvi jų analizė, empirinis tyrimas, stebėjimas, statistinių šaltinių įvertinimas.
Gausus informacijos šaltinių palyginimas leido objektyviai išanalizuoti teorinę darbo dalį. Tuo tarpu praktinei daliai buvo teikiama įmonės AB "Alita" situacija rinkoje, jos finansiniai rodikliai ir marketingo veiklos planavimas – tai yra tie veiksniai, kurie nurodo pagrindinius įmonės finansinius pajėgumus bei užimamą padėtį rinkoje. Šiems veiksniams nustatyti naudoti tokie metodai kaip statistinių šaltiniai įvertinimas, empirinis tyrimas ir stebėjimo rezultatų pateikimas.
Siūlant įmonei prekinio ženklo vystymo strategiją, remtasi analitiniu ir subjektyviu vertinimu, kurio pagrindas – įmonės veiklos apžvalga ir prekinio ženklo asmeninis traktavimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-28
DalykasRinkodaros diplominis darbas
KategorijaRinkodara
TipasDiplominiai darbai
Apimtis47 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis622.96 KB
Autoriuslaimonas
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones prekinio zenklo vystymo strategija Alita [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą