Įvadas. Nagrinėjama pasirinkta prekė. Prekės įvardijimas. Prekės pristatymas. Tikslinė rinka. Sąvokos ir jų apibūdinimai. Prekių asortimentas. Prekių grupė (linija). Prekių asortimento gylis. Prekių asortimento plotis. Prekių gyvavimo ciklo stadijos. Prekių kainų nustatymą įtakojantys veiksniai. Parduotuvė, kur prekiaujama nagrinėjama prekė - "Riešutas ir ko". Parduotuvės, kur prekiaujama nagrinėjama prekė, asortimentas. Prekių linijos parduotuvės asortimente. Asortimento gylis. Potencialūs konkurentai. Prekės. Kainos palyginimas su konkurentų kainomis. Prekės paskirstymas. Sąvokos ir jų apibūdinimai. Paskirstymas. Tiesioginis paskirstymas. Netiesioginis paskirstymas. Intensyvus paskirstymas. Atrankinis paskirstymas. Išskirtinis paskirstymas. Rėmimas. Komunikacinis procesas. Reklamos įtaka (prekei) produktui. Bendra informacija apie reklamą (samprata ir reikšmė). Reklama televizijoje. Nagrinėjamo produkto reklama. Analizuojamo produkto reklamos sprendimų priėmimas.