Nagrinėjama pasirinkta prekė. Prekės įvardijimas. Prekės pristatymas. Prekės tikslinė rinka. Produkto gyvavimo ciklo stadijos. Sąvokos ir jų apibūdinimai. Parduotuvė (skyrius), kur prekiaujama nagrinėjama preke. Parduotuvė (skyrius), kur prekiaujama nagrinėjama preke, asortimentas. Prekių linijos parduotuvės asortimente, asortimento gylis. Potencialūs konkurentai. Prekės kainos palyginimas su konkurentų kaina Sąvokos ir jų apibūdinimai. Paskirstymas. Tiesioginis paskirstymas. Netiesioginis paskirstymas. Intensyvus paskirstymas. Atrankinis paskirstymas. Išskirtinis paskirstymas. Rėmimas. Komunikacinis procesas. Reklamos įtaka (prekei) produktui. Bendra informacija apie reklamą. Reklamos skleidimo priemonės. Reklama internete. Reklamos priemonės patrauklumas, detalės. Analizuojamo produkto reklamos trūkumai. Analizuojamo produkto reklamos sprendimų priėmimas.