Šperos.lt > Rinkodara > Pasirinktos prekės analizė: šampūnas tamsiems plaukams "Margarita"

Pasirinktos prekės analizė: šampūnas tamsiems plaukams "Margarita"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Nagrinėjama pasirinkta prekė. Prekės įvardijimas. Prekės pristatymas. Prekės tikslinė rinka. Produkto gyvavimo ciklo stadijos. Sąvokos ir jų apibūdinimai. Parduotuvė (skyrius), kur prekiaujama nagrinėjama preke. Parduotuvė (skyrius), kur prekiaujama nagrinėjama preke, asortimentas. Prekių linijos parduotuvės asortimente, asortimento gylis. Potencialūs konkurentai. Prekės kainos palyginimas su konkurentų kaina Sąvokos ir jų apibūdinimai. Paskirstymas. Tiesioginis paskirstymas. Netiesioginis paskirstymas. Intensyvus paskirstymas. Atrankinis paskirstymas. Išskirtinis paskirstymas. Rėmimas. Komunikacinis procesas. Reklamos įtaka (prekei) produktui. Bendra informacija apie reklamą. Reklamos skleidimo priemonės. Reklama internete. Reklamos priemonės patrauklumas, detalės. Analizuojamo produkto reklamos trūkumai. Analizuojamo produkto reklamos sprendimų priėmimas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

24 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 755.31 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą