Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas tarptautinei rinkai: "Chappi" dešros šunims
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planas tarptautinei rinkai: "Chappi" dešros šunims

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

UAB "Masterfoods" gamybinis padalinys LIetuvoje: "Chappi" dešra šunims. Įvadas. Danijos istorijos santrumpa. Geopolitinė ir kultūrinė situacija. Geografija. Socialinės institucijos. Religija ir estetika. Gyvenimo sąlygos. Ekonominė ir finansinė situacija. Gyventojai. Ekonominiai duomenys. Mokslo pažangos ir technologijos lygis. Paskirstymo kanalai (makroanalizė). Rinkos ir konkurentų analizė. Produktas. Rinka. Detalus marketingo planas konkrečiam laikotarpiui. Marketingo tikslai. Produktas. Paskirstymas. Kaina. Promocija. Atsiskaitymo būdai. Reikalingi ištekliai.

Ištrauka

Mars, Inc. yra pasaulinė diversifikuota kompanija, veikianti keliose verslo srityse – naminių gyvūnų maisto, saldumynų, maisto produktų, elektroninių automatinio apmokėjimo sistemų ir gėrimų gamyboje.
UAB "Masterfoods" yra Lietuvoje veikiantis Mars, Inc. gamybinis padalinys, 1993 metais įsikūręs Klaipėdoje. Šiuo metu UAB "Masterfoods" turi naują gamyklą Gargžduose, be to, ten pat vykdoma dar vienos gamyklos statyba.
UAB "Masterfoods" gamina tokį naminių gyvūnų maistą:
1. Įvairių rūšių "Kitekat" Pouch 100 g. pakuotėmis katėms.
2. "Chappi" dešras šunims.
Pagaminta produkcija Lietuvoje beveik neparduodama (Baltijos šalių rinkoje lieka tik apie 1%). Ji eksportuojama į 20 šalių, didžiausias kiekis – į Vokietiją.
Šiame darbe pateikiamas marketingo planas Danijos rinkai.
Eksportui pasirinktas vienas produktas – "Chappi" dešros šunims.


Danija yra viena iš Skandinavijos šalių. Tai seniausia monarchinė valstybė Europoje.
Danija – konstitucinė monarchija, valdoma karalienės Margaritos II (nuo 1972m.). Pirmoji laisva ir demokratiška konstitucija buvo priimta 1849 m., o už metų buvo sukurta dviejų rūmų parlamento sistema. 1953 m. Aukštutiniai rūmai buvo panaikinti, paliekant tik Žemutinius rūmus – folketingą.
Po Antrojo pasaulinio karo Danija atsisakė tradicinio neutraliteto, kurio laikėsi nuo 1864 m. 1949 m. ji įstojo į NATO, 1950 m. pasirašė su JAV karinės pagalbos sutartį.
Aštri vidaus politinė kova vyko dėl stojimo į Europos Sąjungą (įstojo 1973m.). Pasilikdama NATO ir Europos Sąjungoje, Danija remia taikos Europoje ir visame pasaulyje užtikrinimo pastangas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-01
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai17
Dydis70.7 KB
AutoriusAurimas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2001 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasDr. doc. P. Žukauskas
Švietimo institucijaVytauto Didžiojo Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas tarptautinei rinkai Chappi desros sunims [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 18 puslapių 
  • Vytauto Didžiojo Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Dr. doc. P. Žukauskas
  • 2001 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą