Šperos.lt > Rinkodara > Naujos prekės kūrimo ir įvedimo į rinka projektas

Naujos prekės kūrimo ir įvedimo į rinka projektas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Prekyba kosmetikos gaminiais kompanija "Faberlic". Įvadas. Darbo tikslas – parengti kompanijos "Faberlic" plaukų dažų mėginėlių sukūrimo projektą ir pagrįsti jo reikalingumą. Tyrimo objekto ir informacijos šaltinių apžvalga. Naujos prekės kūrimo teorijos analizė. Inovatyvių prekių ypatumai. Rinkos segmentavimo ir tikslinės rinkos parinkimo specifika. Rinkodaros komplekso ypatumai ir jų naudojimas naujos prekės vystyme. Kompanijos "Faberlic" naujos prekės kūrimo analizė. Kompanijos "Faberlic" inovatyvios prekės esmė ir pagrindimas. Kompanijos "Faberlic" rinkos segmentavimo ir tikslinės rinkos parinkimo specifika. Kompanijos "Faberlic" rinkodaros komplekso ypatumai ir jų naudojimas naujos prekės vystyme. Išvados ir pasiūlymai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

20 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 58.49 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą