Šperos.lt > Rinkodara > Naujo produkto įvedimo į rinką rėmimas įmonės pavyzdžiu

Naujo produkto įvedimo į rinką rėmimas įmonės pavyzdžiu

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Rėmimo sampratos. Komunikacinės programos parengimo etapai. Marketingo komplekso rėmimas elementai. Reklama. Reklamos rūšys. Reklamos planavimo ir organizavimo procesas. Reklamos privalumai ir trūkumai. Asmeninis pardavimas. Asmeninio pardavimo etapai. Pardavimų skatinimas. Pardavimo skatinimo privalumai ir trūkumai. Ryšiai su visuomene. Išvados. PowerPoint pristatymas (12).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

18 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word Microsoft PowerPoint 54.24 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą