Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: natūralios kosmetinės produkcijos įvertinimas UAB "BIOK"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimas: natūralios kosmetinės produkcijos įvertinimas UAB "BIOK"

  
 
 
12345678
Aprašymas

Įvadas. Problemos pateikimas. Žvalgomasis tyrimas. Tyrimo tikslų nustatymas. Tyrimo reikalingumo pagrindimas. Tyrimo plano parengimas. Duomenų rinkimo metodo pateikimas. Imčių atrinkimas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizavimas. Ataskaitos rašymas ir pateikimas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Marketingo tyrimai– tai rinkos tyrimo priemonių sistema, atliekanti informacijos funkciją, kuri yra naudojama problemos nustatymui ir jos sprendimui. Tai priemonė sprendimams priimti. Šiuolaikiniai gamintojai nebeapsieina be rinkos tyrimų - jie vis populiarėja, o įmonės įsitikina, kad tyrimai, nors ir brangus dalykas, tačiau dažniausiai investicijos į juos pasitvirtina.
Šiame darbe paliesime kosmetikos pramonę. Kosmetikos prekės darosi vis aktualesnės ir populiaresnės, todėl šių prekių rinka plati, konkurencija didelė. Kiekvienas gamintojas, pagal savo galimybes, stengiasi patenkinti kuo daugiau vartotojo poreikių. Todėl vertėtų žinoti, ko ištiktųjų nori klientas ir kokios informacijos apie gaminamą prekę jam trūksta.
Šiame darbe nagrinėsime UAB "BIOK" produkciją. Vartotojas mažai žino apie šią kosmetiką ir jos kokybę, kadangi ji nebuvo reklamuojama.
Darbo objektas – marketingo tyrimas UAB "BIOK ":produkcijos populiarinimas;
Darbo tikslas – atlikti tyrimą analizės pagalba išanalizuoti vartotojų poreikius tenkinančią prekę.
Darbo uždaviniai:
1. Pateikti problemą;
2. Atlikti žvalgybinį tyrimą;
3. Nustatyti tyrimo tikslus;
4. Pagristi tyrimo reikalingumą;
5. Parengti tyrimo planą;
6. Pateikti duomenų rinkimo metodą;
7. Atrinkti imtį;
8. Surinkti duomenis;
9. Išanalizuoti duomenis;
10. Pateikti ataskaitą;
11. Išvados ir pasiūlymai.
Darbo metodai:
Pirminių duomenų analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-04
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis16.18 KB
Autoriusvera
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDr. R. Žverelienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo tyrimas naturalios kosmetines produkcijos ivertinimas UAB BIOK [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 6 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Dr. R. Žverelienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą