Marketingo tyrimas. Marketingo tyrimų kilmė ir raida. Marketingo tyrimų tikslai ir sritys. Marketingo tyrimų reikšmė vadybai. Marketingo ir rinkos tyrimų sudėtis. Duomenys ir informacija. Pirminiai ir antriniai duomenys. Antrinės informacijos šaltinių klasifikacija. Antrinės informacijos vidiniai ir išoriniai šaltiniai. Antrinės informacijos vertinimo kriterijai. Įmonės marketingo vidinių duomenų bazės kūrimas, tvarkymas ir naudojimas. Marketingo tyrimų objektai. Marketingo tyrimų prielaidos. Marketingo tyrimų proceso etapai. Marketingo tyrimo problemos formulavimas. Marketingo tyrimų rūšys, tipai. Žvalgybinio, aprašomojo ir priežastinio tyrimo naudojimas. Kokybinių ir kiekybinių tyrimų palyginimas. Kokybinių tyrimų turinys ir ypatumai. Kokybinių tyrimų klasifikacija. Giluminis interviu. Fokusuota grupė. Projekcinės technikos. Situacijų analizė. Apklausos tyrimo turinys ir naudingumas. Apklausos būdai ir jų pasirinkimas. Asmeninis interviu, apklausa telefonu, faksu, paštu ir internetu. Apklausos tyrimo klaidos. Strategijos, padedančios sumažinti neatsakymų klaidas. Technikos neatsakymams apklausose įvertinti. Apklausos anketos paskirtis ir turinys. Anketos sudarymo reikalavimai. Anketos klausimų tipai ir atsakymo formos. Anketos klausimų formulavimas. Klausimų išdėstymas anketoje.