Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: viešbutis "Apple Economy Hotel"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Marketingo planas: viešbutis "Apple Economy Hotel"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Makroaplinkos, darančios įtaką veiklai, vertinimas. Ekonominė aplinka. Socialinė kultūrinė aplinka. Politinė teisinė aplinka. Mokslinė technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Marketingo komplekso vertinimas. Teikiamų paslaugų vertinimas. Kainodara. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Klientų analizė. Konkurentų vertinimas. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. Viešbučio SWOT analizė. Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas. Marketingo strategijų formulavimas. Marketingo veiksmų ir priemonių planas. Marketingo biudžetas. Išvados.

Ištrauka

Norint, kad įmonė veiktų sėkmingai ir jos teikiamos paslaugos būtų patrauklios klientams, būtina išsamiai išanalizuoti jos veiklą, sužinoti, kaip įmonės teikiamas paslaugas vertina klientai, kokiais būdais būtų galima dar geriau pateikti informaciją apie įmonės teikiamas paslaugas. Surinkti duomenys apie viešbučio paslaugas ir tai, kaip jas vertina svečiai, gali padėti viešbučio vadovams tobulinti savo teikiamas paslaugas bei dar geriau tenkinti klientų poreikius.
Kursinio darbo tikslas - parengti Kauno viešbučio "…" marketingo planą.
Uždaviniai, šiam tikslui pasiekti yra šie:
• išanalizuoti, kaip nagrinėjamą viešbutį įtakoja makroaplinka;
• įvertinti makroaplinkos poveikį viešbučiui;
• išanalizuoti viešbučio "Apple Economy Hotel" marketingo kompleksą;
• įvertinti teikiamas paslaugas bei jų kainas;
• išsiaiškinti paslaugų paskirstymo būdus;
• sužinoti kokias rėmimo priemones naudoja viešbutis;
• atlikti klientų analizę, kuri padėtų sužinoti, kokie klientai dažniausiai lankosi viešbutyje ir kokį pelną duoda;
• įvertinti viešbučio konkurentus ir sužinoti, kokie yra svarbiausi viešbučio trūkumai lyginant su jo konkurentais;
• atlikti SWOT analizę, kurioje būtų išdėstomi viešbučio privalumai, trūkumai, galimybės ir grėsmės, kurios gali kilti viešbučiui;
• parengti viešbučio marketingo veiksmų ir priemonių planą.
.
Atlikus visus šiuos uždavinius ir nuosekliai išanalizavus jų duomenis, galima sužinoti, kas padėtų pritraukti dar daugiau klientų ir vykdyti sėkmingą viešbučio veiklą ateityje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-08
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis152.14 KB
Autoriuskristina
Viso autoriaus darbų11 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas viesbutis Apple Economy Hotel [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą