Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos analizė: prekybos centras "Maxima"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos analizė: prekybos centras "Maxima"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Charakteristika. Prekybos įmonės reklamos esmė ir ypatumai. Reklamos esmė ir vaidmuo. Reklamos kaip proceso sudėtis. Reklamos funkcijos. Reklamos priemonės. Priemonių sudarymas parduotuvėje. Spaudos reklama. Spausdintos reklamos priemonės. Radijo reklama. Televizijos reklama. Pašto reklama. Vitrinų reklama. Lauko (išorinė) reklama. Reklama transporto priemonių. Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas. Šviesos reklama. Reklama prekybos vietoje. Reklamuotos prekės prekybos vietoje analizė. Vartotojų nuomonė apie reklamą. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Prekybos įmonės charakteristika, įmonės tipas, teisinė padėtis, arba kitaip sakant juridinis statusas, vieta, pasiekiamumas, aptarnavimo zona ir kiti elementai.
Mano pasirinkta praktikos atlikimo vieta, rašant šį darbą - UAB "Vilniaus prekyba". Pagal LR Įmonių įstatyme numatytą įmonių rūšį ji yra uždaroji akcinė bendrovė. Yra juridinis asmuo turintis savo antspaudą, atributiką ir atsiskaitomąsias sąskaitas LR, ir reikalui esant kitų privalomus daiktinius, finansinį ir materialųjį aktyvą, jos teises ir pareigų kompleksą. UAB "Vilniaus prekyba" savo veikloje vadovaujasi LR įstatymais; Akcinių bendrovių įstatymu; Bendrovės nuostatais. Pagal veiklos rūšį turi savo turtinę atsakomybę ir atsako pagal prievolės tik bendrovės turtu. Ši bendrovė savo gautu pelnu ir savo komercine veikla nukreipta pelno gavimui, kuriuo naudojasi veiklos plėtimu (veikla bus išdėstyta toliau, žiūrėti priedą Nr. 1). UAB "Vilniaus prekyba" būstinė randasi Vilniuje, adresu Naugarduko g-vė 99. Bendrovės pagrindinę veiklą apibudina didelis naujas, modernus pasiekimas. Tai bendrovės valdybos sprendimu yra įsteigtos filialinės įmonės MINIMA, MEDIA, MAXIMA. Tai didžiausias prekybos tinklas Lietuvoje (MINIMA: Vilnius, Panevėžys, Lentvaris, Šiauliai; MEDIA: Vilnius, Kaunas, Ukmergė, Visaginas, Klaipėda; MAXIMA: Vilnius, Panevėžys, Šiauliai, Jonava, Alytus, Visaginas, Marijampolė, Kaunas).
Mano tyrimo vieta yra analizuoti neseniai (2000 m.) įsteigtą – parduotuvė MAXIMA. Tai UAB "Vilniaus prekybos" mažmena parduotuvėje. Parduotuvė randasi Vilniuje adresu Ukmergės g-vė 282. Parduotuvės vietą lemia geras pasirinkimas. Ji yra gerai privažiuojamoje vietoje, vyksta intensyvus pirkėjų srautas pėsčiuoju, savo transportu, viešųjų transportu eismas. Didelį privalomą parduotuvei teikia ir didelė nuosava stovėjimo aikštelė. Kodėl buvo pasirinkta būtent šią vietą? Prekybos vietą priklauso nuo daugelio veiksnių. Vienas jų prekių pobūdis. Kasdieninės paklausos prekės turi būti parduodamos ten, kur vartotojai gyvena, tačiau turi būti ir rečiau reikiamų prekių todėl PREKYBOS CENTRAS MAXIMA pasirinko vietą Vilniaus rajoną, kur gyventojų intensyvumas didelis, tai yra antras ir trečias veiksniai vietai, parduotuvei įsteigti.
Jau minėjau, kad parduotuvė yra mažmeninės prekybos veiklos ir akcentuosiu, kad tai prekių ir paslaugų teikimas pirkėjui. Visi suprantame, kad prekė yra apčiuopiamas daiktas, o paslauga tai veikla arba procesas gauti mums norimą prekę. Na, o asortimentas mano nuomone – tai prekių ir paslaugų rinkinys, sudarytas pagal tam tikrus požymius. Mažiausias asortimento dalis – prekės pavidalas. Ir, kad mes jį kuo greičiau pastebėtume, įsigytume – mums apie ją informuoja reklama.. Ir parduotuvė MAXIMA turi savo nuostabų asortimentą, tai atspindi ir parduotuvės šūkis "Prekės visai šeimai". Nes čia prekiaujama įvairiomis prekėmis, kurios turi atitinkamą vietą – savo skyrių. Todėl yra labai daug pavidalų – tai gilus ir platus asortimentas - labai didelis pasirinkimas vartotojui. Kuo didesnis asortimentas yra tuo daugiau parduotuvė pritraukia vartotoją, tuo pačiu padidėja ir vartotojų srautai..
Parduotuvė prekiauja maisto ir nemaisto prekėmis. Maisto prekės turi savo atskirą platų, gilų asortimentą: mėsa, sūriai, žuvis, konditerija, skonio prekės, pieno produktai ir jų prekės, vaisiai, uogos, daržovės ir grybai, miltų ir grudų prekės, gėrimų skyrius.
Pramonės, nemaisto prekės turi taip pat platų ir gilų, gausų asortimentą. Tai: vaikiški
žaislai ir drabužiai – turintis savo atskirą skyrių parduotuvėje, higienos prekės, kosetika – skyrius pavadinimu "Sarma", drabužiai, avalynė, sporto prekės, smulki ir odinė galanterija, ūkinės prekės.
Yra laisvalaikiui skirtų prekių tai: spauda, knygos, video, audio, CD, kompiuterių žaidimų, foto prekės.
Taip yra parduotuvėje informacija, daiktų saugykla, poilsio-žaidimų kambarys vaikams, banko valiutos keitykla, vaistinė, kavinukė. Visos šios paslaugos skatina prekybos veiklą ir pakele parduotuvės prestižą.
Parduotuvė MAXIMA pagal įmonės dydį yra didelė. Tai parodo ne daugiaukštis pastatas, bet prekybos salės plotas 200000 m2. Prekybos salės ploto 50% skiriama maisto ir 50% nemaisto prekės. Prekybos salę apima ir aptarnavimo salę ir konferenciją. Patalpos pagalbinės ir skirtos laikymui bei tarnybinės patalpos, techninės patalpos sudaro 30% visos parduotuvės ploto.
Pagal pardavimo būdą parduotuvė MAXIMA yra savitarnos parduotuvė – pirkėjas pats pasirenka prekes, pinigus moka kasoje. Šis būdas yra pats tinkamiausias mano manymu prekybos centre. Pirkėjas laisvai gali rinktis prekes; tokioje parduotuvėje reklama įgauna didesnį polinkį į vartotoją: vyksta akcijos, degustacijos, dalinama, suteikiama įvairi informacija apie prekes (bukletai, lankstinukai, MAXIMOS leidinys). Savikainos parduotuvėje prekes į kasą prisistato pirkėjas pats.
Prekės parduotuvėje išdėstytos aiškiai, prieinamai. Laikantis etiketo reikalavimų. Išdėstymo būdas linijinis. Skyriuose prekės išdėstytos pagal paskirtį.
Parduotuvė MAXIMA dirba 8-24 val. Kiekvieną savaitės dieną ir tai reikalauja didelio ir ekonomiško personalo valdymo. Parduotuvėje dirbama dviem pamainomis. Vienoje pamainoje dirba 120 darbuotojų. Centrinį valdymą – vykdo UAB "Vilniaus prekyba" . ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-15
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai9
Dydis42.45 KB
Autoriusmindezxx
Viso autoriaus darbų10 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas12
Švietimo institucijaKlaipėdos "Pamario" vidurinė mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos analize Vilniaus prekybos Maxima [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 28 puslapiai 
  • Klaipėdos "Pamario" vidurinė mokykla / 12 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą