Šperos.lt > Rinkodara > Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams

Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Reklamos samprata. Reklamos efektyvumo įgyvendinimas. Reklamai keliami reikalavimai. Pagrindiniai sprendimai kuriant efektyvią reklamą. Komunikacinio reklamos poveikio įvertinimas. Prekybos tinklų "Maxima" ir "Iki" komunikacinio reklamos efektyvumo analizė vartotojų atžvilgiu. Prekybos centrų populiarumas. Prekybos centro "Maxima" charakteristika. Prekybos centro "Iki" charakteristika. Lietuvos prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" vartotojų tyrimo duomenų analizė. "Maxima" ir "Iki" reklamų vertinimas pagal vartotojus. Išvados. Priedas (1). Darbas iliustruotas diagramomis.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

39 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 221.42 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą