Įkelti darbą
Šperos.lt
> Rinkodara
> Reklama ir rėmimas: prekybos centras "IKI"
Reklama ir rėmimas: prekybos centras "IKI"
10.0
(
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įvadas. Rėmimo politika ir jos funkcijos. Reklamos reikšmė ir ypatumai. Reklamos efektyvumo tyrimas. Pardavimo skatinimas. Asmeninio pardavimo reikšmė. Ryšiai su visuomene. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Referatai
Kategorija:
Rinkodara
Apimtis:
11 psl.
Lygis:
4 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Failo tipas:
18.36 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Rėmimo komplekso analizė: UAB "Norfos mažmena"
Įmonės veiklos organizavimas: UAB "Palink" prekybos centras IKI
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams
Komunikacijos priemonių panaudojimas reklamuojant prekės ženklą: prekybos tinklas "Iki"
Nacionalinio biudžeto pajamų statistinis tyrimas
Įmonės etikos kodeksas: UAB "Palink"
Įmonės marketingo programa: AB "Snaigė"
Alkoholizmo problema šeimoje
Rinkodara (13)
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki"