Įvadas. Darbo tikslas: išsiaiškinti Lietuvoje veikiančių "Maxima" prekybos centrų pirkėjų požiūrį į reklamą bei įvertinti šių didžiųjų prekybos centrų reklamos efektyvumą, vykdant reklamos kampaniją. Reklamos samprata, esmė bei istorija. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos priemonių parinkimas. Reklamos poveikis vartotojui. Psichologiniai reklamos poveikio aspektai. Psichologinio poveikio metodai reklamoje. Įtaiga. Mėgdžiojimas. Susižavėjimas. Įtikinimas. Įvaizdis. Stereotipas. Reklamos objektai. Reklamos apimčių apžvalga. Tyrimai. Prekybos tinklų "Maxima" reklamos efektyvumo analizė vartotojų atžvilgiu: tyrimo metodika ir organizavimas. Prekybos centrų populiarinimas. Prekybos centro "Maxima" charakteristika. Alytaus prekybos centro "Maxima" vartotojų tyrimo duomenų analizė. Psichologinio poveikio metodai "Maxima" reklamoje. Išvados. Priedas: anketa. Darbas iliustruotas diagramomis.