Šperos.lt > Rinkodara > Reklamos įtaka vartotojo sprendimams: "Maxima"

Reklamos įtaka vartotojo sprendimams: "Maxima"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas: išsiaiškinti Lietuvoje veikiančių "Maxima" prekybos centrų pirkėjų požiūrį į reklamą bei įvertinti šių didžiųjų prekybos centrų reklamos efektyvumą, vykdant reklamos kampaniją. Reklamos samprata, esmė bei istorija. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos priemonių parinkimas. Reklamos poveikis vartotojui. Psichologiniai reklamos poveikio aspektai. Psichologinio poveikio metodai reklamoje. Įtaiga. Mėgdžiojimas. Susižavėjimas. Įtikinimas. Įvaizdis. Stereotipas. Reklamos objektai. Reklamos apimčių apžvalga. Tyrimai. Prekybos tinklų "Maxima" reklamos efektyvumo analizė vartotojų atžvilgiu: tyrimo metodika ir organizavimas. Prekybos centrų populiarinimas. Prekybos centro "Maxima" charakteristika. Alytaus prekybos centro "Maxima" vartotojų tyrimo duomenų analizė. Psichologinio poveikio metodai "Maxima" reklamoje. Išvados. Priedas: anketa. Darbas iliustruotas diagramomis.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

23 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Alytaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 61.74 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą