Įkelti darbą
Šperos.lt
> Rinkodara
> Kainos tyrimas ir analizė prekių (paslaugų) rinkoje: prekybos centras "Maxima" ir "Rimi"
Kainos tyrimas ir analizė prekių (paslaugų) rinkoje: prekybos centras "Maxima" ir "Rimi"
9.8
(
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įvadas. Prekių (paslaugų) rinkos tyrimas, įvertinant marketingo tipus. Kainos tyrimas ir analizė prekių (paslaugų) rinkoje. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Namų darbai
Kategorija:
Rinkodara
Apimtis:
13 psl.
Lygis:
2 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Vilniaus kolegija
Failo tipas:
152.16 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Vadybinės praktikos ataskaita: parduotuvė UAB "Rimi Lietuva"
Prekių asortimentas ir vaidmuo rinkoje
Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu
Reklamos įtaka vartotojo sprendimams: "Maxima"
Mažmeninė prekyba Rimi pavyzdžiu
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Maxima" ir "Rimi"