Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Konkurencinio marketingo sprendimai: UAB "TELE2"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Konkurencinio marketingo sprendimai: UAB "TELE2"

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Apie UAB "TELE2". TELE2 konkurencinis pranašumas. Konkurencinio pranašumo įgijimo galimybės. Rinkos patrauklumo vertinimas pagal M. Porterio konkurencijos jėgas. Konkurentų stiprybės ir silpnybės. Omnitel - patogaus ir patikimo ryšio bendrovė. Prekių konkurencingumas. Marketingo veiklos konkurencingumas. TELE2 galimybės įgyti pranašumą. Konkuravimo strategijos parengimas. Konkuravimo strategija. Marketingo strategija. Konkurentų atsakomųjų veiksmų numatymas. Alternatyvios strategijos. Galima Omnitel reakcija. Strategijos įtaka TELE2 pelnui. Išvados.

Ištrauka

2002 m. vasarą Lietuvoje baigėsi pastaruosius porą metų trukęs mobiliojo ryšio kainų karas, kai tarifai krito ypač sparčiai. Lietuvos mobiliojo ryšio operatoriai teigė, kad ryšio kainos stabilizuojasi ir vargu ar dar mažės.
"Omnitel" ir "Bitė GSM" duomenimis, per pastaruosius porą metų mobiliojo ryšio tarifai Lietuvoje mažėjo ypač dideliais tempais - po 25-30% kasmet.
"Tele2" teigia 2000-2002 m. kasmet sumažindavusi kainas vidutiniškai 30-35%.
Rinkos dalyviai teigia, kad daugiau kainų mažinti nebeapsimoka, nes nebebus iš ko uždirbti. Lietuvoje šiuo metu mob. ryšio kainos mažesnės net už kai kuriose Vakarų Europos šalyse esančias kainas. Tokios vakarų Europos valstybės kaip Vokietija ar Danija garsėja mažomis mobiliojo ryšio kainomis, nes šios paslaugos jose buvo pradėtos teikti seniau ir per ilgesnį laiko tarpą turėjo galimybių daugiau pigti. Tiek "Bitės", tiek "Omnitel" atstovai vienu balsu tvirtino, kad 2003m. mobilus ryšys nebepigs, o dėl kitų metų sunku kalbėti, nes keičiasi mobiliojo ryšio vartojimo specifika - žmonės, kaip ir Vakarų rinkose bei Japonijoje, pradės vis daugiau naudoti ryšį duomenų perdavimui ir pramogoms, o balso perdavimo dalis bendrame telekomunikacijų "puode" ims mažėti.
Operatoriai taip pat nurodo, kad pokyčių rinkoje gali atnešti įstatymų kaita, fiksuoto ryšio demonopolizacija, naujojo 3G trečios kartos ryšio plėtra. Lietuvos operatoriai turės investuoti į brangią 3G infrastruktūrą, todėl gali pristigti lėšų. O tada bus sunku galvoti apie mobiliojo ryšio kainų mažinimus.
Tačiau mobiliojo ryšio paslaugų kainos Lietuvoje keitėsi. Ypač tarp trijų pagrindinių konkurentų - Omnitel, Bitės ir TELE2. Stiprią konkurenciją parodo tai, kad tarp didžiausių reklamuotojų pirmąjį šių metų pusmetį buvo bendrovės "Tele2" ir "Omnitel", tarp didžiausią reklamos plotą spaudoje užėmusiųjų - "Omnitel" ir "Bitė" (po 1,1 proc.).
Šiame darbe apžvelgsime dviejų mobilaus ryšio operatorių TELE2 ir Omnitel konkurencijos strategijas, palyginsime kitų konkurentų veiksmus, nagrinėsime bendrovių sukurtas reklamos sistemas bei vartotojų požiūrį į jas ir populiarumą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-03
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis175.33 KB
AutoriusL
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasDoc.dr. J. Stravinskienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Konkurencinio marketingo sprendimai UAB TELE2 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 18 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Doc.dr. J. Stravinskienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą