Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės paslaugų paketo pozicionavimas rinkoje: mobiliojo ryšio operatorius "TELE2"

Įmonės paslaugų paketo pozicionavimas rinkoje: mobiliojo ryšio operatorius "TELE2"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Pozicionavimo samprata. Pozicionavimo strategijos ir jų taikymas rinkoje. Pozicionavimas pagal vertę. Pozicionavimas pagal kainą. Prekių vardo pozicionavimas. Kitos pozicionavimo strategijos. Pozicionavimo taisyklės. Mobiliojo ryšio operatoriaus "TELE2" paslaugų paketo pozicionavimas Lietuvos rinkoje. Mobiliojo ryšio operatoriaus "TELE2" išskirtiniai bruožai. Konkurentų teikiamos paslaugos, kurios daro juos išskirtinius. Mobiliojo ryšio operatoriaus "TELE2" pozicionavimo strategijos įtvirtinimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

24 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 48.01 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą