Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Ekologiškų produktų pirkimo ir vartojimo motyvų nustatymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Ekologiškų produktų pirkimo ir vartojimo motyvų nustatymas

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Tyrimo vietų eksterjero (išorės) ir interjero (vidaus) įvertinimas. Vilijampolės turgavietės eksterjero įvertinimas. Parduotuvės "Express Market" eksterjero įvertinimas. Vilijampolės turgavietės interjero įvertinimas. Parduotuvės "Express Market" interjero įvertinimas. Klientų aptarnavimas parduotuvėje ir turguje. Tiriamų objektų ir jų kainų palygimas turguje ir parduotuvėje. Svogūnų ir jų kainų palyginimas. Obuolių ir jų kainų palyginimas. Dešrelių ir jų kainų palyginimas. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-15
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis101.66 KB
AutoriusJonas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasKazragytė
Failo pavadinimasMicrosoft Word rinkodaros tyrimai 1 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 17 puslapių 
  • 1 Klasė/kursas
  • Kazragytė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą