Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo komplekso analizė: UAB "Marijampolės pieno konservai"

Marketingo komplekso analizė: UAB "Marijampolės pieno konservai"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Įmonės charakteristika. Prekė. Prekės ženklas, vardas ir pakuotė. Kaina. Kainodaros tikslai. Kainos nustatymo metodai. Kainų strategijos. Nuolaidos. Paskirstymas. Veiksniai įtakojantys paskirstymo kanalo parinkimą. Paskirstymo būdas. Paskirstymo strategijos. Rėmimas. Reklama. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Analizės
Kategorija:
Apimtis:

14 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 24.53 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą