Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Socialinis marketingas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Socialinis marketingas

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. VUI programos svarba. Aklųjų ir silpnaregių galimybės. Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjunga. Trumpa istorinė apžvalga. Veikla. Profesinė veikla. Fondas M95. Su negalia į rinkos ekonomiką.

Ištrauka

Daugelyje šalių pasiteisino vietinių problemų sprendimo vietiniame lygmenyje tendencija, rodanti, kad savo rezultatais efektyvesnis yra vietinių struktūrų, realizuojančių pastangas socialinėms problemoms spręsti, kūrimas. Tai ypač aktualu kalbant apie nedarbo problemą.
Lietuva remdamasi kitų šalių pavyzdžiu tai pat ėmėsi vykdyti "Vietinių užimtumo iniciatyvų skatinimo ir įgyvendinimo programą". Šalyje plėtojama vietinių užimtumo iniciatyvų skatinimo sistema - gyventojų užimtumo didinimo priemonė, netradicinis darbo rinkos instrumentas, tiesiogiai remiantis naujų darbo vietų kūrimą žemiausiame (ūkio subjektų) lygmenyje, betarpiškai vystantis vietinės bendruomenės socialinę ekonominę raidą bei realiai ją konsoliduojantis. Įgyvendinant projektus, didėja bendruomenės narių užimtumas, plėtojama vietinė vystomų verslų infrastruktūra.
Didelio nedarbo teritorijose pilnai nepanaudojamos vietinių gyventojų žinios ir gebėjimai, juos aplenkia vidaus ir užsienio investicijos, ten vangiai kuriamos naujos darbo vietos.
Pagrindinės problemos, varžančios užimtumo didinimą vietiniame lygmenyje:
• plačiai paplitusi nuomonė, kad užimtumo didėjimą lemia tik valdžios institucijų priimami sprendimai;
• trūksta pasitikėjimo ir bendradarbiavimo tarp vietinės valdžios institucijų, privataus sektoriaus, socialinių ekonominių partnerių (profsąjungų ir darbdavių organizacijų), visuomeninių organizacijų;
• trūksta priemonių, ypač finansinių, skatinančių gyventojus pradėti savo verslą, įgyvendinti pažangias idėjas;
• nepakankama valstybinių institucijų (savivaldybių) parama plėtojant smulkų ir vidutinį verslą;
Yra daug įvairių šakų, kuriose galima būtų rengti VUI projektus, ir padėti žmonėm, kurie patys sunkiai savimi pasirūpina(pvz. – neįgalieji, našlaičiai, besigydantys narkomanai, seneliai ir kt ), įsidarbinti.
Šiame kursiniame projekte panagrinėsime aklųjų ir silpnaregių problemas, jų įsidarbinimo galimybes. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-22
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis50.86 KB
AutoriusJulija
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasA. Kabaila
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Socialinis marketingas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 14 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • A. Kabaila
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą