Įkelti darbą
Šperos.lt
> Rinkodara
> Pagrindiniai socialinio marketingo komponentai
Pagrindiniai socialinio marketingo komponentai
9.9
(
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Marketingo apibrėžimas. Socialinis marketingas. Socialinio marketingo bruožai. Socialinio marketingo darbuotojų pareigos. Socialinio marketingo koncepcija. Socialinio marketingo produktai: idėjos ir taikymas. Socialinio marketingo elementai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Namų darbai
Kategorija:
Rinkodara
Apimtis:
9 psl.
Lygis:
3 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Mykolo Romerio Universitetas
Failo tipas:
14.94 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Socialinis marketingas (2)
Marketingo koncepcijų skirtumai ne pelno ir pelno siekiančiose organizacijose
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje
Paslaugų ir viešojo sektoriaus marketingas Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) pavyzdžiu
Socialinio marketingo sprendimai mažinant mobiliųjų telefonų poveikį sveikatai
Rinkodaros priemonės
Socialiniai tinklai internete
Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai
Internetinio marketingo samprata ir koncepcija
Komunikacijos procesas marketinge: UAB "Technosrautas"