Ne pelno siekiančių organizacijų marketingo tipai. Ryšių marketingas. Masinis marketingas. Vidinis marketingas. Paslaugų marketingo komplekso specifika ne pelno siekiančiose organizacijose. Produktas/paslauga. Produkto ir paslaugos komponentai. Paslaugos gyvavimo ciklai. Paslaugų paketo analizė. Kaina. Kaina palyginti su kaštais. Kainos nustatymas. Diskriminacija kainomis. Vieta. Rėmimas. Žmonės. Procesas. Fizinis akivaizdumas. Marketingo priemonių taikymas KMUIC. KMUIC veiklos pristatymas. Marketingo priemonių taikymas ir naudojimas. KMUIC teikiamos paslaugos ir jų dinamika. Rėmimas. Asmeninė komunikacija. Reklama KMUIC. Pardavimų rėmimas. Ryšiai su visuomene. Mokomoji medžiaga. Žmonės. Fizinis akivaizdumas. Lentelės, grafikai, paveikslėliai.