Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Masinių informacijos priemonių palyginimas su tiesioginėmis informavimo priemonėmis
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Masinių informacijos priemonių palyginimas su tiesioginėmis informavimo priemonėmis

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įžanga. Televizijos reklamos privalumai ir trūkumai. Reklama spaudoje. Reklama žurnaluose. Radijo reklamos privalumai ir trūkumai. Reklama internete. Lauko reklama. Demonstracinės reklamos formos. Demonstracinės reklamos privalumai ir trūkumai. Tiesioginės (asmeninės) informavimo priemonės. Asmeninės informacijos privalumai ir trūkumai. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-22
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis36.34 KB
AutoriusJolita
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojaslek. I. Verbauskienė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word reklamos referatas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 17 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • lek. I. Verbauskienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą