Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738
Aprašymas

Įvadas. Tarptautinio marketingo samprata. Įmonės veiklos užsienio rinkose galimybės ir tikslingumo įvertinimas. Užsienio rinkų parinkimo kriterijai. Prognozuojamos užsienio rinkose apimties formavimo veiksniai. Užsienio rinkos konjunktūros analizė. Konkurencijos analizė. Įmonės marketingo galimybių analizė. Tarptautinio marketingo aplinkos tyrimų vieta tarptautinio marketingo tyrimo sistemoje. Užsienio rinkų parinkimo metodai. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Ekonominė aplinka. Lietuvos teisinė – juridinė aplinka. Politinė aplinka. Užsienio rinkos segmentavimas. Užsienio rinkos užvaldymas. Bendros veiklos sutartis. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas formos. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas parinkimas. Trumpa įmonės įėjimo į užsienio rinkas formų charakteristika. Įmonės aprašas. Įmonės produkcija. Įmonės eksportas. Eksporto operacijų organizavimas. Eksportas per tarpininkus vidaus rinkoje. Eksportas pagal kontraktą su užsienio pirkėju. Eksportas per atstovus užsienyje. Eksportas per prekybos atstovybę užsienyje. Išvados ir pasiūlymai. Siūlymai. Išvados. Priedai (4).

Ištrauka

Plečiantis tarptautiniams ryšiams, tampa svarbus paslaugų tiekėjų ir vartotojų bendradarbiavimas. Tam, kad tiekėjas pačiu efektyviausiu būdu pateiktų tai, ko reikalauja vartotojas, jis privalo suprasti skirtingus jų poreikius; kaip geriausiai tuos poreikius patenkinti; ir kaip jis galėtų efektyviausiai perteikti savo siūlomą prekę ar paslaugų esmę. Tos įmonės, kurios jau pradėjo internacionalizuoti savo veiklą, pastebi, kad užsienio rinkos ne tik atveria naujas galimybes, bet ir kelia gana griežtus reikalavimus.
Lietuvoje ekonominė situacija ilgą laiką neskatino domėtis marketingu. Padėtis ėmė keistis tik 1989 metais, kai pradėjo didėti ųkinių vienetų savarankiškumas ir suinteresuotumas, atsirado ryškesnių rinkos mechanizmo požymių. Tačiau svarbiausia susidomėjimo marketingu priežastimi tapo įmonėms ir organizacijoms atsivėrusios galimybės tiesiogiai bendrauti su partneriais užsienyje.
Analizuojant pasaulio šalių vidaus rinkų ir tarptautinių rinkų plėtros tendencijas, pastebimas, kad nuolat didėja šalių vidaus rinkų tarpusavio priklausomybė, vis labiau pasireiškia didėjanti konkurencija, rinkos įgyja globalinį pobūdį. Būdingas ir toks bruožas kaip pasaulinis rinkų pasidalijimas. Tad verslas, o kartu ir marketingas vis dažniau plėtojami tarptautiniu mastu, t.y. už vienos šalies ribų. Vadinasi, tenka įsiskverbti į užsienio rinkas.
Kuo ilgiau firmos delsia imtis tarptautinio verslo, tuo labiau rizikuoja nepatekti į besiplečiančias pasaulio rinkas. Vietinės firmos, kurios jautėsi saugios, dabar mato, kaip kaimyninių šalių įmonės okupuoja jų vietines rinkas. Visoms įmonėms teks atsakyti į keletą esminių klausimų: kokią rinkos poziciją turėtume užimti mūsų šalyje, mūsų ekonominiame regione (pvz., Rytų Europoje, Azijoje) ir globaliniu mastu; kas bus mūsų globaliniai konkurentai ir kokios jų strategijos bei ištekliai; kur mes turėtume gaminti savo produktus, kokias strategines sąjungas turėtume sudaryti su kitomis pasaulio firmomis?
Ironiška, tačiau kad ir koks didelis būtų bendrovių poreikis plėstis į užsienį, tokia pat didelė yra ir rizika. Mat dėl kai kurių valstybių didelių skolų, infliacijos ir nedarbo esti nestabilios vyriausybės bei valiuta, o tai riboja prekybą bei didina įėjimo i užsienio rinkas riziką. Pavyzdžiui, Rusijoje devalvavus rublį ir laiku neatidavus valstybės skolos užsieniui, kilo pasaulinė ekonomikos krizė.
Šiandiena atskirų šalių ir žmonių gyvenimas, jų veikla bei pažanga labai priklauso nuo dalyvavimo tarptautinėse rinkose. Kiekvienas iš mūsų savo darbo vietoje ar namuose, ko gero, nesunkiai aptiksime kitose šalyse pagamintų prekių, kurių įsigijome naudodamiesi tarptautinių prekiautojų paslaugomis.
Dauguma bendrovių negali apsispręsti verstis savo veikla savo šalies viduje ar verstis dar ir tarptautine. Kad išgyventu, ne visoms bendrovėms reikia imtis rizikos ir skverbtis į tarptautines rinkas. Pavyzdžiui, daugelis įmonių užsiima verslu savo šalyje ir joms tereikia gero rinkodaros plano verstis vietinėje rinkoje. Verslininkui šalies viduje yra lengviau ir saugiau. Nereikia mokytis kitos šalies kalbos ir įstatymų, rizikuoti dėl nestabilių valiutų, susidurti su politiniu netikrumu ir įstatymų savitumu ar iš naujo kurti savo produktą, kurie tenkintų skirtingus vartotojų poreikius bei lūkesčius. Tačiau bendrovės, veikiančios pasaulinės pramonės šakose, kur jų strateginės pozicijos specifinėse rinkose priklauso nuo bendrų pozicijų, privalo konkuruoti pasaulio mastu, jei nori pasiekti sėkmės.
Pastaruoju metu rinkodara tapo svarbia bet kokio verslo dalimi, kadangi ji susijusi vartotojų poreikių tenkinimu ir negailestinga konkurencine kova. Svarbiausias tikslas – maksimaliai patenkinti vartotojų poreikius, taikant rinkodaros priemones sukurti vartotojui tokias sąlygas, kad jis, sykį įsigijęs prekę, panorėtu jos dar daugelį kartų. Tai yra labai sudėtingas uždavinys. Tačiau tikriems verslininkams, turintiems pakankamai teorijos žinių, norintiems jas atnaujinti, jis išsprendžiamas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-25
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis36 puslapiai 
Literatūros šaltiniai20
Dydis631.27 KB
AutoriusSaulius
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasasistentė Aušra Milašienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasVerslo fakulteto Kretingos skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Lietuvos firmu skverbimosi i uzsienio rinkas marketingo priemones ir patirtis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 36 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • asistentė Aušra Milašienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą