Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos įtakos vartotojų elgsenai tyrimas Klaipėdos miesto viešbučių rinkoje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos įtakos vartotojų elgsenai tyrimas Klaipėdos miesto viešbučių rinkoje

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758596061626364656667686970717273
Aprašymas

Įvadas. Reklaminės veiklos reglamentavimo problemos. Reklamos sąvoka, terminologija. Reklaminės veiklos reglamentavimo patirtis Europoje ir kitose šalyse. Reklaminės veiklos reglamentavimas Lietuvoje. Reklamos svarba viešbučių rinkoje. Sprendimo pirkti paslaugą priėmimo procesas. Vartotojų elgsenos modelis. Populiariausios reklamos rūšys viešbučių versle. Reklama televizijoje. Reklama spaudoje. Demonstracinė reklama. Kitos reklamos rūšys. Reklamos įtakos vartotojų elgsenai tyrimas Klaipėdos miesto viešbučių rinkoje. Klaipėdos miesto viešbučių reklaminės veiklos tyrimas. Dažniausiai Klaipėdos miesto viešbučių rinkoje naudojamos reklamos priemonės. Klaipėdos miesto viešbučių reklaminės kampanijos biudžeto formavimas. Klaipėdos miesto viešbučių apyvartos priklausomybė nuo investicijų į reklamą. Klaipėdos miesto viešbučių paslaugų vartotojų elgsenos modelis. Vartotojų segmentavimas. Klaipėdos miesto viešbučių vartotojų elgsenos modeliavimas. Išvados. Priedai (4).

Ištrauka

Didėjantis turistų srautas bei stojimo į Europos Sąjungą artėjimas paspartino viešbučių rinkos plėtojimąsį Lietuvoje. Viešbučių statybos ir rekonstravimo gausa kelia kai kuriems rinkos dalyviams susirūpinimą. Norint įsitvirtinti viešbučių rinkoje, būtina peržiūrėti visus marketingo komplekso elementus ir ypatingą dėmesį skirti viešbučio reklamos kampanijos planavimui, reklamos organizavimui ir reguliavimui. Itin svarbu suvokti reklamos įtaką kiekvienam iš vartotojų požiūrių, kurie įtaką daro pačiam vartotojų elgesiui. Taigi, reklama – viena iš būdų, palenkti vartotoją savo organizacijos naudai bei artėti prie šimtaprocentinio viešbučio užimtumo.
Turistų srautai ir priežastys yra įdomi tyrimų bei tyrinėjimų sritis, nes tai - tiesioginiai pinigai iš užsienio. Jų didėjimas lemia viešbučių rinkos suklestėjimą, o kartu ir šalies gerovę. Net ir šiuo metu Klaipėdos smulkaus ir vidutinio verslo asociacija atlieka marketinginį tyrimą, kuriuo siekia išsiaiškinti Klaipėdos miesto turizmo patrauklumą. Čia svarbią reikšmę turi kokybiškos ir svečių poreikius atitinkančios nakvynės paslaugos.
Problema: Kiekviena verslo organizacija siekia kuo ilgiau išlikti rinkoje ir kuo labiau padidinti pardavimus, užkariaujant vis didesnę rinkos dalį. Šiam tikslui pasiekti investuojami dideli pinigai į darbuotojus, nekilnojamąjį kapitalą, naujas idėjas. Sukūrus gerą veiklos sistemą, apie ją skelbiama ir visuomenėje. Šiam tikslui įgyvendinti pasitelkiama marketingo priemonė – reklama. Tačiau dažnai reklama planuojama remiantis vadovų intuicija, o didelės investicijos į ją nepagerina pardavimų apimties, blogai informuoja visuomenę ir nekuria teigiamo organizacijos įvaizdžio. Dažnai reklaminė kampanija būna skirta ne tai auditorijai ar atspindi ne tos tikslinės rinkos poreikius. Pamirštamos marketingo žinios ir tyrimai, kurie turi būti pritaikomi kiekvienoje pelno siekiančioje veikloje ir kurie yra vienas iš šiuolaikinės organizacijos sėkmės rodiklių.
Darbo dalykas: Reklamos įtakos vartotojų elgsenai tyrimas Klaipėdos miesto viešbučių rinkoje.
Darbo tikslas: Ištirti, kaip Klaipėdos miesto viešbučių reklaminės kampanijos įtakoja vartotojų poreikių formavimąsį ir jų elgesį.
Uždaviniai:
1. Išanalizuoti reklamos esmę skirtingose kryptyse: juridiniuose aktuose, moksliniuose darbuose bei praktiniame reklamos versle.
2. Aptarti svarbiausias reklamos rūšis, akcentuojant jų privalumus ir trūkumus. Išanalizuoti pačios reklamos svarbą įmonės veiklai.
3. Sudaryti anketą ir apklausti Klaipėdos miesto viešbučių darbuotojus. Ištirti, ar jų reklaminės kampanijos yra kuriamos atsižvelgiant į tikslinių ir potencialių vartotojų segmentus, konkurentus ar kitas aplinkybes.
4. Sudaryti klausimyną ir pasinaudojus "ekspertų pokalbiai" duomenų rinkimu, apklausti Klaipėdos miesto viešbučių vadovus.
5. Sudaryti Klaipėdos miesto viešbučių vartotojų elgesio modeliavimo schemą ir pritaikyti jų poreikius atitinkančią reklamą.
Metodai: Lietuvos ir užsienio mokslinės literatūros bei įvairių autorių tyrimų rezultatų ir palyginimų apžvalga, Klaipėdos miesto viešbučių bei jų paslaugų vartotojų tyrimas anketavimo ir interviu būdu, grafinis metodas, stebėjimas, ekspertų apklausa, lyginamoji analizė, teisinės bazės analizė.
Darbas suskirstytas į 3 dalis. Pirmoji dalis išskiria dvi analizės kryptis: pirmoji – tai Lietuvos Respublikos įstatymo reglamentuota reklama, o antroji – marketingo specialistų apibrėžiama ir praktiniame versle naudojama reklama. Šioje dalyje yra akcentuojami skirtumai tarp šių dviejų krypčių. Antrojoje dalyje yra apžvelgiamos visos populiariausios reklamos rūšys, pabrėžiamos jų savybės, tikslai, privalumai ir trūkumai . Akcentuojama vis didesnę reikšmę įgaunanti reklama internetu. Apžvelgiami reklamos kampanijos planavimo, organizavimo bei reguliavimo etapai viešbučių rinkoje. Trečiojoje dalyje atliekamas tyrimas. Renkama informacija iš Klaipėdos miesto viešbučių darbuotojų. Nustatomos populiariausios reklamos priemonės. Tiriamas reklamos tikslingumas ir efektyvumas. Analizuojami viešbučių vartotojai, jų poreikiai bei elgesys. Modeliuojamas Klaipėdos miesto viešbučių vartotojų elgesys. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-29
DalykasRinkodaros diplominis darbas
KategorijaRinkodara
TipasDiplominiai darbai
Apimtis70 puslapių 
Literatūros šaltiniai62
Dydis181.37 KB
AutoriusKlim
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasJunkivienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos itakos vartotoju elgsenai tyrimas Klaipedos miesto viesbuciu rinkoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 70 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Junkivienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą