Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonių lyderių rinkodaros politika
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonių lyderių rinkodaros politika

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Įvadas. Kokia įmonė yra lyderė? Įmonės lyderiavimo požymiai konkurencinėje aplinkoje. Veiksmai, įtakojantys įmonių lyderių atsiradimą. PEST analizė. Rinkos plėtros galimybės. Įmonių lyderių vykdoma rinkodaros politika. Įsigijimų ir konsolidacijos strategija. Rinkos lyderių rinkodaros strategijos. Rinkodaros strategijų transformacijos – lyderystės kitimo ribose. Išvados.

Ištrauka

Šio kursinio tikslas – išsiaiškinti įmonių lyderių vykdomą rinkodaros politiką. Tam tikslui pasiekti numatomi įgyvendinti uždaviniai:
išsiaiškinti rinkos lyderių požymius konkurencinėje aplinkoje;
išnagrinėti veiksmus, darančius įtaką įmonių lyderių atsiradimui;
išsiaiškinti rinkos lyderių rinkodaros strategijas;
išnagrinėti rinkodaros strategijų transformacijas (žemų kaštų, diferenciacijos ir fokusavimo strategijos).
Uždaviniams išsiaiškinti naudotasi metodine medžiaga lietuvių, rusų ir anglų kalbomis.
Rinkos lyderės – tai įmonės, užimančios didžiąją rinkos dalį. Jos kitoms įmonėms diktuoja kainų pokyčius, naujos produkcijos įvedimą į rinką, išlaidas pardavimų rėmimui ir t.t. Lyderė turi būti labai atsargi, nes kitos įmonės bando įveikti lyderės pranašumus ir pasinaudoti jos trūkumais. Todėl tokios įmonės privalo surasti ir palaikyti strategijas, kad apginti jos vartojimo lygį, bei išsaugoti savo pozicijas konkurencingoje rinkoje.


Vienas iš labiausiai paplitusių įmonių pristatymo būdų - geriausių šalies įmonių sąrašų sudarymas ir pateikimas. Tokie sąrašai suteikia galimybę skleisti objektyvią informaciją apie įmones, kurių veiklos rezultatai geriausi, aiškios perspektyvos ir geriausios sąlygos sėkmingoms investicijoms.
Projekto "Didžiausios Lietuvos įmonės" tikslas - pristatyti sėkmingai veikiančias kompanijas Lietuvoje potencialiems užsienio bei šalies investuotojams ir partneriams. Daugiau kaip šešiems šimtams įmonių buvo suteikta reali galimybė patekti į verslo lyderių Lietuvoje sąrašą. analizuojant projekto dalyvius pagal ekonominės veiklos rūšis, į pirmą vietą iškyla apdirbamoji pramonė. Jos dalyviai sudaro 55 proc. visų dalyvaujančių projekte įmonių skaičiaus.
Įmonių duomenys apie pajamas už parduotas prekes ir paslaugas, pelną prieš apmokestinimą, nuosavo kapitalo dydį ir kiti rodikliai leido ekspertams - analitikams atrinkti didžiausias ir geriausias įmones ir sudaryti eiliškumo sąrašą. Verslo lyderių eiliškumo nustatymui taikoma daugiametė statistinė analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-22
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai16
Dydis49.65 KB
AutoriusAsta
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasProf. Dr. V. Snieška
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imoniu lyderiu rinkodaros politika [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Prof. Dr. V. Snieška
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą