Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Įmonės rinkodara: UAB "Raleksa"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Rinkodaros komplekso programos elementai. Rinkodaros orientacija (koncepcija). Kokie mikroaplinkos elementai įtakoje įmonę? Kokie makroaplinkos elementai įtakoje įmonės veiklą? UAB "Raleksa" konkurentai. Įmonių išdėstymas geografinių principu. Konkurentų gaminamos produkcijos gaminamų prekių patekimo metodai ir pateikimo strategija. Konkurentų taikoma prekių rėmimo politika. Įmonių konkurenčių užimamos rinkos dalys. Rinkos segmentavimas. Kokie vartotojo elgesio (išorės ir vidaus)faktoriai turės įtakos mūsų įmonės prekių pirkimui? Z prekės apibūdinimas. Prekių asortimentas. Prekės identifikavimo strategija. Prekės įpakavimas. Prekės gamybos nutraukimo priežastys. Kainos nustatymo strategija. Prekės pateikimo strategija. Rėmimo strategija. Įmonės SSGG analizė. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-05
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis357.7 KB
AutoriusBeata
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rinkodara mano [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 27 puslapiai 
  • 2 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą