Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo planas: finansinės paslaugos "Hansabankas"

Marketingo planas: finansinės paslaugos "Hansabankas"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Trumpas įmonės pristatymas. Įmonės pavadinimas. Prekinis ženklas. Įmonės istorija. Misija (kodėl egzistuojame?). Vizija (ko siekiame?). Vertybės (kas svarbu?). Įmonės juridinis statusas. Strategija. Kas yra mūsų klientas? Kokią vertę "Hansabank" gali pasiūlyti savo klientui? Paslaugos. Verslo klientams. Mokėjimo kortelės. Strategijos efektyvumas. Įmonės veiklos aprašymas. Valdymo struktūra. Rezultatyvumas. Pelningumas, metinė apyvarta. Kokybės rodikliai. Personalo struktūra ir darbinio gyvenimo kokybė. Rėmimas ir labdara. Atsakomybė prieš visuomenę. "Hansabankas" yra kompanija, kuri jaučia atsakomybę visuomenei. Banko tikslas - palaikyti Lietuvos plėtros raidą, siekti, kad visuomenė, kurioje gyvename, būtų laisva. "Pavasario konferencijoje" bankas inicijuoja viešas diskusijas. Projektas "Langas į ateitį" - informacinės visuomenės kūrimui ir plėtrai. Rėmimo sritys. Industrijos analizė. Konkurentai. Konkurencinis pranašumas. Saugumas. Pirmasis. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 35.05 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą