Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: finansinės paslaugos "Hansabankas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planas: finansinės paslaugos "Hansabankas"

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Trumpas įmonės pristatymas. Įmonės pavadinimas. Prekinis ženklas. Įmonės istorija. Misija (kodėl egzistuojame?). Vizija (ko siekiame?). Vertybės (kas svarbu?). Įmonės juridinis statusas. Strategija. Kas yra mūsų klientas? Kokią vertę "Hansabank" gali pasiūlyti savo klientui? Paslaugos. Verslo klientams. Mokėjimo kortelės. Strategijos efektyvumas. Įmonės veiklos aprašymas. Valdymo struktūra. Rezultatyvumas. Pelningumas, metinė apyvarta. Kokybės rodikliai. Personalo struktūra ir darbinio gyvenimo kokybė. Rėmimas ir labdara. Atsakomybė prieš visuomenę. "Hansabankas" yra kompanija, kuri jaučia atsakomybę visuomenei. Banko tikslas - palaikyti Lietuvos plėtros raidą, siekti, kad visuomenė, kurioje gyvename, būtų laisva. "Pavasario konferencijoje" bankas inicijuoja viešas diskusijas. Projektas "Langas į ateitį" - informacinės visuomenės kūrimui ir plėtrai. Rėmimo sritys. Industrijos analizė. Konkurentai. Konkurencinis pranašumas. Saugumas. Pirmasis. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-14
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis35.05 KB
Autoriuslina
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasRadavičienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasElektronikos ir informatikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word hansa_bankas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Radavičienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą