Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki"
   
   
   
2
naudingas +3 / nenaudingas -1

Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Įvadas. Marketingo strategijos parengimas. Situacijos analizė. Vidinės aplinkos analizė. Konkurentai. Pirkėjai. Tiekėjai. Išorinės aplinkos analizė. SSGG analizė. Segmentavimas, tikslinės rinkos nustatymas ir pozicionavimas. Segmentavimas, tikslinės rinkos nustatymas ir tikslinės rinkos strategijos parinkimas. Pozicionavimas ir pozicionavimo strategijos parinkimas. Marketingo tikslai. Konkurencinio pranašumo įgijimas ir konkuravimo strategijos. Konkurencinio pranašumo įgijimo ir konkuravimo strategijos. Marketingo komplekso elementų strategijos. "Iki" prekybos centro prekių charakteristika. Numatomos kainos. Paskirstymas. Rėmimo veiksmai. Marketingo strategijos įgyvendinimas ir kontrolė. Iki vizija ir vertybės. Išvados. Priedai (2).

Ištrauka

Siekiant ilgalaikės sėkmingos veiklos rinkoje, būtina sekti ir stebėti konkurentų veiksmus, jų siūlomų prekių kainas ir kokybę bei teikiamas papildomas paslaugas, vartotojų poreikius, analizuoti galimus naujų prekių įvedimo bei asortimento praplėtimo veiksmus, marketingo planus, kurie atitiktų prekybos centro galimybes ir resursus. Pirkėjas sprendimą pirkti priima analizuodamas daugelio pardavėjų pateiktą informaciją ir prekių bei jų kainų, kokybės charakteristikas. Taigi, neužtenka pateikti į rinką tam tikrą prekę, - yra būtina atlikti tos prekės marketinginį planavimą.
Gana ilgai vyravęs požiūris, kad pirkėjai vadovaujasi tik racionaliais kainos ir prekės kokybės kriterijais, keičiasi. Esant didelei aukštos kokybės prekių pasiūlai, pirkėjai, pasirinkdami prekybos tašką vadovaujasi tokiais kriterijais, kurie nėra apčiuopiami ir gana subjektyvūs – papildoma nauda, kurią galima gauti įsigyjant prekę, paslaugos, kurias pardavėjas siūlo kartu su preke, įvaizdis rinkoje ir kt.
Praktinės veiklos pavyzdžiai rodo, kad aukščiau minėti kriterijai yra būtinybė, bet dar negarantuojanti sėkmingos veiklos. Siekiant sėkmingai vystyti prekybą būtina atlikti ne tik atskirų prekių marketinginį planavimą, bet ir parengti detalų prekybinės įstaigos marketingo planą.
"IKI"- pirmasis mažmeninės prekybos tinklas Lietuvoje. Jo pradžia buvo nedidelė maisto produktų parduotuvė Vilniaus mieste, Vokiečių gatvėje. Ką tik nepriklausomybę atgavusios Lietuvos pirkėjus ši parduotuvė žavėjo neįprastomis komercinėmis naujovėmis ir dėmesiu klientui. 1998 metų pabaigoje "IKI" tinklas pirmasis Lietuvoje įkūrė centrinį sandėlį ir nuo tada pradėjo sparčią "IKI" tinklo plėtrą - kasmet atidaroma po 20 – 30 naujų parduotuvių.
Darbo tikslas- sudaryti prekybos centro "IKI" marketingo planą įvertinant marketingo aplinką, kuri turi įtakos marketingo galimybėms.
Darbo uždaviniai:
1. Nustatyti prekybos centro "IKI" tikslinę rinką;
2. Nustatyti prekybos centro marketingo tikslus;
3. Išanalizuoti prekybos centro "IKI" marketingo kompleksą;
4. Atskleisti prekybos centro marketingo strategijos įgyvendinimą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-27
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis199.79 KB
Autoriuskarolis
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasD. Martutaitienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasTauragės skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugu imoneje Iki [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2010-02-19 IP: 78.62.37.112
    A sako

    Darbas paviršutiniškas

  • 2010-02-01 IP: 78.61.9.128
    ji sako

    neblogas darbas, aciu

  • 2007-05-18 IP: 86.100.3.252
    monika sako

    Ačiū, darbas tikrai labai geras

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 29 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • D. Martutaitienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+3
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą