Įvadas. Marketingo strategijos parengimas. Situacijos analizė. Vidinės aplinkos analizė. Konkurentai. Pirkėjai. Tiekėjai. Išorinės aplinkos analizė. SSGG analizė. Segmentavimas, tikslinės rinkos nustatymas ir pozicionavimas. Segmentavimas, tikslinės rinkos nustatymas ir tikslinės rinkos strategijos parinkimas. Pozicionavimas ir pozicionavimo strategijos parinkimas. Marketingo tikslai. Konkurencinio pranašumo įgijimas ir konkuravimo strategijos. Konkurencinio pranašumo įgijimo ir konkuravimo strategijos. Marketingo komplekso elementų strategijos. "Iki" prekybos centro prekių charakteristika. Numatomos kainos. Paskirstymas. Rėmimo veiksmai. Marketingo strategijos įgyvendinimas ir kontrolė. Iki vizija ir vertybės. Išvados. Priedai (2).
Siekiant ilgalaikės sėkmingos veiklos rinkoje, būtina sekti ir stebėti konkurentų veiksmus, jų siūlomų prekių kainas ir kokybę bei teikiamas papildomas paslaugas, vartotojų poreikius, analizuoti galimus naujų prekių įvedimo bei asortimento praplėtimo veiksmus, marketingo planus, kurie atitiktų prekybos centro galimybes ir resursus. Pirkėjas sprendimą pirkti priima analizuodamas daugelio pardavėjų pateiktą informaciją ir prekių bei jų kainų, kokybės charakteristikas. Taigi, neužtenka pateikti į rinką tam tikrą prekę, - yra būtina atlikti tos prekės marketinginį planavimą.
Gana ilgai vyravęs požiūris, kad pirkėjai vadovaujasi tik racionaliais kainos ir prekės kokybės kriterijais, keičiasi. Esant didelei aukštos kokybės prekių pasiūlai, pirkėjai, pasirinkdami prekybos tašką vadovaujasi tokiais kriterijais, kurie nėra apčiuopiami ir gana subjektyvūs – papildoma nauda, kurią galima gauti įsigyjant prekę, paslaugos, kurias pardavėjas siūlo kartu su preke, įvaizdis rinkoje ir kt.
Praktinės veiklos pavyzdžiai rodo, kad aukščiau minėti kriterijai yra būtinybė, bet dar negarantuojanti sėkmingos veiklos. Siekiant sėkmingai vystyti prekybą būtina atlikti ne tik atskirų prekių marketinginį planavimą, bet ir parengti detalų prekybinės įstaigos marketingo planą.
"IKI"- pirmasis mažmeninės prekybos tinklas Lietuvoje. Jo pradžia buvo nedidelė maisto produktų parduotuvė Vilniaus mieste, Vokiečių gatvėje. Ką tik nepriklausomybę atgavusios Lietuvos pirkėjus ši parduotuvė žavėjo neįprastomis komercinėmis naujovėmis ir dėmesiu klientui. 1998 metų pabaigoje "IKI" tinklas pirmasis Lietuvoje įkūrė centrinį sandėlį ir nuo tada pradėjo sparčią "IKI" tinklo plėtrą - kasmet atidaroma po 20 – 30 naujų parduotuvių.
Darbo tikslas- sudaryti prekybos centro "IKI" marketingo planą įvertinant marketingo aplinką, kuri turi įtakos marketingo galimybėms.
Darbo uždaviniai:
1. Nustatyti prekybos centro "IKI" tikslinę rinką;
2. Nustatyti prekybos centro marketingo tikslus;
3. Išanalizuoti prekybos centro "IKI" marketingo kompleksą;
4. Atskleisti prekybos centro marketingo strategijos įgyvendinimą. ...
Darbas paviršutiniškas
neblogas darbas, aciu
Ačiū, darbas tikrai labai geras